Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

99%
3.2 /10
2369 stemmen
2369

pakketje niet afgeleverd

Klacht van op 06 februari 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klachtdinsdag bestelling geplaatst,woe niet aangekomen,dond. door iemand waarschijnlijk getekent volgens track&trace,vrijdags (smorgens in auto,smiddags te horen gekregen dat het gisteren toch afgeleverd was,toen te horen gekregen na 5x te bellen dat het in terminal lag en waarschijnlijk nu maandag... Lees meer

Omschrijving klachtPakket op 25/1/10 voorbereid, op 26/1/10 naar servicepoint gebracht. Tot nu toe nog steeds geen informatie over het pakket. Leuk, spaar ik €1,75 met DHL for you maar moet ik 10 minuten aan de lijn met de klanten service... Lees meer

Compliment van Petra_R op 08 mei 2019 over DHL

Dank voor de snelle reactie. Ik ga er vanuit dat de reactie van DHL serieus wordt uitgevoerd. Uiteraard moet het in praktijk nog blijken of het verbetert, maar ik heb daar vertrouwen in en anders ziet u weer een klacht tegemoet.

Compliment van Annemarie41 op 08 mei 2019 over DHL

Excuses zijn geen structurele oplossing. De oplossing zou zijn de klant het eerste bezorgmoment te laten plannen, dan staat de bezorger niet voor een dichte deur. Postnl biedt deze mogelijkheid wel.
Daarnaast zouden bezorgers erop aangesproken moeten worden als er klachten zijn. Morgen wordt er weer iets bezorgd op een moment dat er niemand thuis is, ik ben benieuwd wat er dan gebeurt..... Ik woon op het woonerf de van roekelweg in Apeldoorn. Naast de klacht over de bezorging heb ik ook een klacht over de rijstijl van de bezorger. Vanavond reed een DHL bezorger in een bestelauto van DHL met grote snelheid over het woonerf, en dat is geen incident. Dank voor uw aandacht!

Compliment van S.Gibilaro op 03 mei 2019 over DHL

Netjes beantwoord. Ik hoop inderdaad dat hij vanavond wel wordt afgeleverd. Anders laat ik zeker nog van me horen.

Compliment van Jolanda Lute op 02 mei 2019 over DHL

Vriendelijk bedankt! Wat een snelle reactie ook, ik ben zeer tevreden.

Fijne dag, groeten Jolanda

Compliment van Esthervandersluis op 02 mei 2019 over DHL

Erg fijn dat het opgelost is . Ik weet nu tenminste waar mijn pakket gebleven is daar ik ook geen track en trace code ontvangen had

Compliment van ijvy op 02 mei 2019 over DHL

ik ben zeker tevreden met de oplossing!

Compliment van M68 op 02 mei 2019 over DHL

Het pakketje is toch afgeleverd,ik begrijp niet hoe.Want het pakketje zou eerst weer retour gestuurd worden naar mij.Maar op de een of andere manier heeft DHL het toch voor elkaar gekregen om het pakketje af te leveren bij het het bedrijf.Mijn vriendelijke dank hiervoor.Met vriendelijke groet

Compliment van samswm op 16 april 2019 over DHL

Helemaal goed!

Compliment van Jeremyvdvaart op 15 april 2019 over DHL

Hallo Nikki,

dat er een pakketje bij de buren wordt afgegeven is geen probleem (vind ik) maar het niet correct schrijven van het huisnummer vind ik nogal shocking. En dat het pakketje bij de buren gewoon op een zonnebed is neergelegd zonder enige melding. Terwijl ik zelf een overkapping in mijn tuin heb waar makkelijk een pakketje kan worden geplaatst zonder dat iemand dit ziet. Doe dat dan maar ga het niet bij buren ergens in de tuin neerleggen en vervolgens een verkeerd nummer op zowel het handgeschreven papiertje danwel in de mail zetten. Groetjes Jeremy

Compliment van hilde correwyn op 13 april 2019 over DHL

ik ga maandag naar de politie.

Compliment van Fatimata op 15 april 2019 over DHL

Hartelijk bedankt voor de reactie ...

Compliment van Richard Brokken op 05 april 2019 over DHL

Prima, Zie het effect dan graag terug in de praktijk !!
Hoop dat dit dan niet meer voorkomt.

Richard Brokken

Compliment van devi_ramautar op 30 maart 2019 over DHL

Op zich wel maar jullie communicatie kan veel beter

Compliment van Hansmakkers op 25 maart 2019 over DHL

Mijn vraag is goed beantwoord

Compliment van richard olivier op 22 maart 2019 over DHL

prima opgelost en geluisterd naar de klant wacht wel af of het inderdaad vanavond bezorgd wordt. R.Olivier.

Compliment van Georgem op 18 maart 2019 over DHL

Hartelijk dank voor de snelle reactie en vertrouw op de actie

Compliment van dianne.poh@hotmail.com op 18 maart 2019 over DHL

Ik ben tevreden met uw terugkoppeling maar ik blijf het wel vreemd vinden dat ik door DHL verwezen werd om met voucher vandaag contact op te nemen. Ik wacht nog op een vervolg zending. Hoop dat die wel op het juiste adres wordt afgeleverd.

Compliment van G. Fernhiut op 15 maart 2019 over DHL

Inmiddels gebracht! Dank voor jullie hulp!