Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

99%
2306 stemmen
2306

geen levering

Klacht van op 29 maart 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klacht Een door mij besteld pakje zou donderdag 25 maart geleverd worden,helaas,hele dag thuis gebleven,geen levering, na telefoontje werd mij verzekerd dat het de volgende dag gelevrd zou worden,helaas WEER niet!!!! Gewenste oplossing Ontslag incompetente werknemers Schadevergoeding voor ten minste 2 verloren werkdagen... Lees meer

pakketje niet afgeleverd

Klacht van op 06 februari 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klachtdinsdag bestelling geplaatst,woe niet aangekomen,dond. door iemand waarschijnlijk getekent volgens track&trace,vrijdags (smorgens in auto,smiddags te horen gekregen dat het gisteren toch afgeleverd was,toen te horen gekregen na 5x te bellen dat het in terminal lag en waarschijnlijk nu maandag... Lees meer

Compliment van samswm op 16 april 2019 over DHL

Helemaal goed!

Compliment van Jeremyvdvaart op 15 april 2019 over DHL

Hallo Nikki,

dat er een pakketje bij de buren wordt afgegeven is geen probleem (vind ik) maar het niet correct schrijven van het huisnummer vind ik nogal shocking. En dat het pakketje bij de buren gewoon op een zonnebed is neergelegd zonder enige melding. Terwijl ik zelf een overkapping in mijn tuin heb waar makkelijk een pakketje kan worden geplaatst zonder dat iemand dit ziet. Doe dat dan maar ga het niet bij buren ergens in de tuin neerleggen en vervolgens een verkeerd nummer op zowel het handgeschreven papiertje danwel in de mail zetten. Groetjes Jeremy

Compliment van hilde correwyn op 13 april 2019 over DHL

ik ga maandag naar de politie.

Compliment van Fatimata op 15 april 2019 over DHL

Hartelijk bedankt voor de reactie ...

Compliment van Richard Brokken op 05 april 2019 over DHL

Prima, Zie het effect dan graag terug in de praktijk !!
Hoop dat dit dan niet meer voorkomt.

Richard Brokken

Compliment van devi_ramautar op 30 maart 2019 over DHL

Op zich wel maar jullie communicatie kan veel beter

Compliment van Hansmakkers op 25 maart 2019 over DHL

Mijn vraag is goed beantwoord

Compliment van richard olivier op 22 maart 2019 over DHL

prima opgelost en geluisterd naar de klant wacht wel af of het inderdaad vanavond bezorgd wordt. R.Olivier.

Compliment van Georgem op 18 maart 2019 over DHL

Hartelijk dank voor de snelle reactie en vertrouw op de actie

Compliment van dianne.poh@hotmail.com op 18 maart 2019 over DHL

Ik ben tevreden met uw terugkoppeling maar ik blijf het wel vreemd vinden dat ik door DHL verwezen werd om met voucher vandaag contact op te nemen. Ik wacht nog op een vervolg zending. Hoop dat die wel op het juiste adres wordt afgeleverd.

Compliment van G. Fernhiut op 15 maart 2019 over DHL

Inmiddels gebracht! Dank voor jullie hulp!

Compliment van Gertjan R op 10 april 2019 over DHL

aan mijn criterium wanneer ik tevreden zou zijn is voldaan

Compliment van Madjo 123 op 02 maart 2019 over DHL

Prima

Compliment van Pegsonn op 23 februari 2019 over DHL

Ik heb vandaag idd een hele vriendelijke dame aan de telefoon gehad en ik wacht het pakketje vandaag tussen 14 en 18 af.

Hopen dat hij nu gewoon bezorgd wordt.

Compliment van liasap op 04 maart 2019 over DHL

Met tussenkomst van Klacht.nl snel opgelost

Compliment van Leonkl op 19 februari 2019 over DHL

Bedankt voor de snelle oplossing !

Compliment van hbdhl op 19 februari 2019 over DHL

Vriendelijk antwoord gekregen.

Compliment van Reol op 14 februari 2019 over DHL

fijn dat het mét de bewuste bezorger wordt besproken !
ik had idd gelijk veranderd van ophalen naar opnieuw brengen!