Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Koeriersbedrijven en post

3.1 /10
818 stemmen
818

pakket spoorloos

Klacht van robbystal op 26 april 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klachtEr is voor mij een pakket verzonden vanuit Duitsland (DE) met DHL op 21/4/10. 15.43 uur. Volgens het ID nummer wat ik van de verzender heb gekregen kan ik nu alles online volgen. Op de Duitse site zie ik dat... Lees meer

Pakketje niet aangekomen

Klacht van samatino op 21 april 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klacht Ik heb op 31-03-2010 een pakket met laarzen verzonden vanaf DHLpoint Euterpedreef 8 3561CV Utrecht Overkapel. Dat pakket moest verzonden worden naar Jolijn Stolperweg 13 1715DG Schagerbrug. Deze is echter nooit aangekomen en ik vind dit dus wel een... Lees meer

geen levering

Klacht van caze op 29 maart 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klacht Een door mij besteld pakje zou donderdag 25 maart geleverd worden,helaas,hele dag thuis gebleven,geen levering, na telefoontje werd mij verzekerd dat het de volgende dag gelevrd zou worden,helaas WEER niet!!!! Gewenste oplossing Ontslag incompetente werknemers Schadevergoeding voor ten minste 2 verloren werkdagen... Lees meer

Compliment van MartijnHr op 17 mei 2022 over DHL

Bedankt voor uw bericht, ik ben blij dat meneer hier op word aangesproken

Mvg martijn

Compliment van Wesley07 op 18 mei 2022 over DHL

Dank voor de reactie heb het met de verzender opgelost.

Compliment van LJA Assenberg op 14 mei 2022 over DHL

ok bedankt voor u reactie

Compliment van Heer van Kuijk op 14 mei 2022 over DHL

Logistiek probleem ligt bij DHL.
Misschien kwijt, ontvreemd.
Het pakket was reeds in het sorteercentrum aanwezig. Dus trek uw coclusie

Compliment van Duurt Heel Lang op 11 mei 2022 over DHL

Bedankt voor de uitleg, ik weet nu wat er aan de hand is.
Helaas heb ik daarmee het pakket nog niet ontvangen.
In het pakket zit 1 fietswiel, totaal gewicht is 4.6kg.
Ik heb al zeker een tiental wielen/wielsets (ook van motoren) met DHL verzonden, nooit een probleem. Nu weet ik natuurlijk niet hoe de verzender het verpakt heeft, maar heel groot kan het niet zijn.
En als het te groot is hoe kan het dan bij verzending geaccepteerd zijn en al vanuit Duitsland naar nederland gekomen zijn.
Als ik iets bij moet betalen voor bezorging is dat geen probleem.
Is er een mogelijkheid dat ik het pakket afhaal? (het is al helemaal uit Duitsland gekomen en ligt nu ergens hier in de buurt).
Of zou ik het op mijn werk kunnen laten bezorgen zodat het niet via het consumentennetwerk hoeft? Bij mijn werkgever komen dagelijks grote vrachtwagens van DHL.

Compliment van j.veldman op 13 mei 2022 over DHL

Ik werd gewezen op andere DHL-adressen. Nu blijkt dat ik een aangetekend/ expres- verzending had aangemaakt. Die opdracht kan niet door alle DHL-adressen worden verwerkt. Maar de jongelui die je in zo'n winkel helpen, weten dit ook niet. Ze zeggen gewoon: \"de barcode doet het niet. Ik kan u niet verder van dienst zijn, doei \"

Compliment van Angela Letterman op 03 mei 2022 over DHL

De meneer die het kreeg heeft het opgelost. Niet DHL. Hoop wel dat er wat mee gedaan gaat worden. We zullen zien

Compliment van Paulienevdblom op 02 mei 2022 over DHL

Uiteindelijk is het pakket bezorgt. Bedankt mvg M vd Blom

Compliment van [email protected] op 03 mei 2022 over DHL

Er is geen oplossing
Ik heb zelf Zalando gebeld en die heeft het opgelost
Ik vind jullie een heel slecht bedrijf
Jullie doen maar wat
Ik zal bij mijn vrienden ook zeggen hoe jullie te werk gaan

Compliment van Joop van Broekhoven op 17 april 2022 over DHL

Fijn dat er op een goede manier naar gekeken wordt

Compliment van Nawalb op 05 april 2022 over DHL

De bezorger gaat naar de verkeerd straat. Ik woon op de nieuwe boezemstraat en mijn pakket worden bezorgd bij de boezemstraat. Daar is op nummer 9 een café die is altijd dicht. .
Ik hoop dat ze nu daar op gaan opletten
Bedankt voor u oplossing

Compliment van Centrum Tegelen op 23 maart 2022 over DHL

Vriendelijke jongeman die het pakketje netjes afgaf aan de deur. Voorheen lagen ze vaker op de stoep.

Compliment van mariekk op 22 maart 2022 over DHL

Beste,
Is het pakket toevallig al bij jullie? De levertijd eindigde vandaag en is niet binnen gekomen.
Mvg

Compliment van Marco-1977 op 06 maart 2022 over DHL

Uiteindelijk komt het pakketje wel maar zeg dan niet dat jullie langs zijn gekomen anders lag er wel een kaart in de bus. Zeg gewoon we zijn dag later . Daar ben ik meer tevreden mee dan we hebben u gemist.. als ik kijk naar andere klachten is het niet eenmalig dhl dat deze smoes gebruikt word.

Compliment van wilma angenent3 op 11 februari 2022 over DHL

bedankt voor de mail terug ga zeker proberen om contact te zoeken met de webwinkel maar of dat een kans van slagen heeft kans is zeker klein maar doet dit wel bedankt voor de informatie.

Compliment van 3swlt0020739829 op 15 februari 2022 over DHL

het pakket is trug sturen naar de afzender en geld heb ik weer maar waarom is het niet bij dhl service punt

Compliment van Ine hekman op 09 februari 2022 over DHL

Perfect , hartstikke bedankt nog .

Compliment van Dennis82 op 04 februari 2022 over DHL

Bedankt. En laten we het hopen!

Compliment van Ruud55 op 04 februari 2022 over DHL

Afwachten maar!