Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

3.1 /10
1137 stemmen
1137

Zeer slechte service

Klacht van johan1977 op 25 september 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik bestelde een pakketje vanuit Duitsland dmv een expresszending. Een aantal dagen later lag er een briefje in mijn bus dat het pakketje onbezorgbaar was (omdat ik niet thuis was) Het pakketje was weer helemaal terug naar Hoofddorp genomen... Lees meer

Bezorging

Klacht van boele op 21 september 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo We hebben een klacht De post wat met DHL wordt bezorgd krijgen wij regelmatig s.avonds na 22:00 uur in de brievenbus we hebben ook al diverse keren dat de post s,ochtends 6:30 uur in de brievenbus krijgen we vinden dit... Lees meer

Nooit aangekomen mascara

Klacht van Dee2018 op 13 september 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had enige tijd geleden op internet een enquete ingevuld met als beloning een mascara. Dat zou binnen 7 werkdagen opgestuurd worden, Er zijn nu al 3 weken voorbij maar mijn mascara is nooit binnengekomen.Gewenste oplossingNieuwe mascara, en ontslag voor... Lees meer

verkeerde bezorging

Klacht van Monique777 op 08 september 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij een Duits postorderbedrijf heb ik een pakketje besteld. Dit pakket is niet op het door mij aangegeven adres geleverd. Het zou bezorgd zijn door DHL Duitsland. Dit bedrijf verwijst naar Selektvracht, Selektvracht verwijst naar TNT en TNT verwijst... Lees meer

Compliment van dnyoto op 04 december 2021 over DHL

I was surprised that the package finally arrived yesterday night. Thanks for your response!

Compliment van stden op 02 december 2021 over DHL

Fijn dat er actie wordt ondernomen zodat chauffeurs van DHL onze oprit niet meer blokkeren en goederen voor de Coop niet meer voor ons huis lossen.

Compliment van Hasanhach op 03 december 2021 over DHL

Ik heb de onderzoek laten starten en mijn pakket is in beweging

Compliment van koenvanz op 25 november 2021 over DHL

Het nummer is 3SBCS09681304.

Compliment van Bram Stroes op 23 november 2021 over DHL

Het is niet de oplossing die ik hoopte, maar dit is tenminste een fatsoenlijke uitleg waarom zaken lopen zoals ze zijn gelopen.

Compliment van H v Zanten-Speld op 19 november 2021 over DHL

Ben blij dat het snel is opgelost. Voortaan een goede bezorger sturen.

Compliment van Diane Leeuwe op 09 november 2021 over DHL

Ja zeker alleen jammer dat je via chat en telefonisch de hoorn op de haak krijgt, zou zo mooi zijn als daar ook een oplossing voor komt.
Maar ik heb mijn pakket binnen , met daarin enorme emotionele waarde.
Dagen lang nachtmerries gehad, nu kan ik lekker en gerust slapen vannacht. Mvg Diane

Compliment van Melkdelicatesse op 04 november 2021 over DHL

In een woord perfect. Alsnog bedankt.

Compliment van Frans Nonnekes op 06 november 2021 over DHL

Ik begrijp niet wat er mis ging met het eerste pakket, ik heb het uiteindelijk weer teruggekregen. Labels en adres waren juist, doosje heel.
Wacht nog op crediterering maar dat zal wel goed komen.

Compliment van Hanselot op 27 oktober 2021 over DHL

3SWLT0018271244

Compliment van noemi Lafuente Redon op 25 oktober 2021 over DHL

ik heb niet de kantekend, maar wel de tijd en plaats dat die bezorger had iets achter laten. Woensdag 13 oktober om 13.10 uur. Bezorgd hij een pakket op Groen van Prinssternstraat op de fiets bedrijf. Een jonge met lang dark haar.

Compliment van Sk89 op 21 oktober 2021 over DHL

Als het daadwerkelijk beter zal worden ben ik tevreden.

Compliment van Boze SNS klant op 21 oktober 2021 over DHL

Nou, ben blij dat het deze keer toch weer goed gekomen is.

Compliment van [email protected] op 14 oktober 2021 over DHL

ik heb de indruk dat er serieus naar keken zal worden, of het daardoor verandering zal brengen is de vraag, maar moet de toekomst uitwijzen.

Compliment van Gita Gladstone op 14 oktober 2021 over DHL

Goedemiddag,

Bedankt voor u snelle reactie hiervan .

Ik zal de track en tracé nummer doorgeven.
JVGLOTC003454207.

Vriendelijke groet Gita Gladstone

Compliment van jpcvdp op 12 oktober 2021 over DHL

Alhoewel het geen incident bleek te zijn. Op het afhaalpunt bleek dat veel ontvangers dezelfde klacht hadden.

Compliment van Chacha1975 op 09 oktober 2021 over DHL

Ik snap niet waarom deze klachten steeds bij DHL aankomen als ik ze indien bij USPS?

Compliment van Gummer op 01 oktober 2021 over DHL

Het is nu niet anders. Er is wel 1 pakket zoek, dat blijft vreemd.

Compliment van Ghkitldss op 04 oktober 2021 over DHL

Dat zou ook normaal zijn. Dank u vriendelijk voor de aandacht van mijn klacht

Compliment van Dave Westbroek op 27 september 2021 over DHL

Goede middag

Ik had u bericht over het hoofd gezien
Er zat bij het pakket ook een retour label van de Lidl die heb ik er op geplakt heb alleen een zending nr van het ontvangen pakket meer heb ik helaas niet

Mvg d Westbroek