Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

3.1 /10
1080 stemmen
1080

Compliment van Caro Bremer op 22 september 2020 over DHL

Dat ik via de website van DHL kan aangeven dat het pakket bij de buren afgeleverd mag worden is in ieder geval iets wat ik ga proberen.

Vriendelijke groet,
Caro Bremer

Compliment van SandyD op 17 september 2020 over DHL

Een pakketje van bijvoorbeeld Wehkamp of Greetz, mag idd bij de buren afgeleverd worden, maar een aangetekende brief niet. De verzender betaald bijna €10,- met als doel dat het verzonden op pakketje (in dit geval belangrijke documenten) rechtstreeks bij de geadresseerde in handen komt en niet bij de buren. Mijn buurvrouw of wie dan ook heeft geen recht van spreken wat betreft een aangetekende brief of pakketje aan een andere geadresseerde, in dit geval mijn partner. Dit moet niet kunnen. Dan is die (bijna) €10,- verzendkosten niet op zijn plaats.

Compliment van Jim1996 op 14 september 2020 over DHL

Heb de verkoper een mailtje gestuurd maar die kan me verder ook niet helpen helaas

Compliment van Suzanna1956 op 11 september 2020 over DHL

Heel erg bedankt

Compliment van CJI op 03 september 2020 over DHL

Fijn dat de klacht wordt opgepakt maar helaas kan Wehkamp het pakket niet opnieuw sturen.

Compliment van Marianne van Rixtel op 29 augustus 2020 over DHL

Door de bezorger op zijn gedrag aan te spreken voorkom je hopelijk in de toekomt dit onacceptabel gedrag

Compliment van Joycexxx op 28 augustus 2020 over DHL

Ik zal op uw woord vertrouwen en hoop ik voortaan op een betere bezorging van mijn pakket.
Vriendelijke groeten.

Compliment van FV57 op 31 augustus 2020 over DHL

Als de bezorger doet wat er van hem word verlangt is het klaar!

Compliment van ra8 op 21 augustus 2020 over DHL

Bedankt voor het antwoord. Ik heb geen melding gedaan van de vorige keren, maar fijn dat het opgepakt zal worden. Bedankt voor de hulp.

Compliment van iilham.bb op 22 augustus 2020 over DHL

Er werd mij wel gezegd dat ik binnen 48 uur van hun een reactie zou krijgen, dat is tot nu toe niet gebeurd. Ik hoop dat er daadwerkelijk wat mee gedaan wordt.

Compliment van Lourenis op 24 augustus 2020 over DHL

Wij zijn tevreden over de oplossing en ook de termijn hiervan.

Compliment van Mw van Gelderen op 14 augustus 2020 over DHL

Dit vind ik geen antwoord! Jullie zijn er verantwoordelijk voor. Voor de bezorging etc!! Door DHL is het fout gegaaan en jullie moeten dit achterhalen en uitzoeken. Niet de verkoper!!

Compliment van RobRobert op 13 augustus 2020 over DHL

Dit is helaas al meerdere malen voorgekomen, maar voor het eerst heb ik nu via klacht.nl melding hiervan gemaakt. Hopelijk zal het in de toekomst niet meer voorkomen.

Compliment van Juudje62 op 18 augustus 2020 over DHL

Netjes. Hoop dat het voortaan conform de regels gaat.

Compliment van Fred zittersteijn op 12 augustus 2020 over DHL

Gaan er inieder geval werk van maken

Compliment van Sanmic op 09 augustus 2020 over DHL

Ben er blij mee. Dit was een fout van het service point medewerker.
Daar moeten ze beter opletten.

Compliment van HelenEsser op 05 augustus 2020 over DHL

Beste Marlijn,
Hartelijk dank voor de snelle reactie! Jammer dat het adres blijkbaar foutief is opgeschreven door de verkoper en daardoor weer terug gestuurd moest worden, maar ik ben vooral blij dat mijn pakketje niet zoek is :)
met vriendelijke groet,
Helen

Compliment van Thoohtje op 08 augustus 2020 over DHL

Enkele dagen later heb ik het kunnen regelen met Aktiesport. Ik krijg als het goed is vandaag mijn pakketje met een nieuw paar witte schoenen binnen (dezelfde als hiervoor). Deze hebben zei mij gratis kunnen opsturen. Als het goed is, is er dit keer wel iemand thuis. Afwachten dus. Als deze dit keer wel goed binnen komen, dan is er een oplossing gekomen.

Compliment van Marian 1952 op 05 augustus 2020 over DHL

Gaat nu hopelijk goed na toch weleen vervelende situatie
Mijn man zit in een rolstoel dus als ze bellen is hij er niet 123 dan moet hij eerst
In z’n stoel en dan zijn ze weg dus het zou prettig zijn als ze even iets langer wachten we wonen op Park Zomerlust 77
Bij voorbaat dank