Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Koeriersbedrijven en post

2513 klachten opgelost
3.2 /10
1004 stemmen
1004

We hebben nu twee maal vlak achterelkaar iets besteld en et kwam niet op de afgesproken tijd. Eerste keer via Wehkamp e.e.a. besteld. Duidelijk aangegeven dat het op een doordeweeksedag tussen 18-21 uur bezorgd zou worden, dat is ook bevestigd. Toen... Lees meer

Compliment van Sanmic op 09 augustus 2020 over DHL

Ben er blij mee. Dit was een fout van het service point medewerker.
Daar moeten ze beter opletten.

Compliment van HelenEsser op 05 augustus 2020 over DHL

Beste Marlijn,
Hartelijk dank voor de snelle reactie! Jammer dat het adres blijkbaar foutief is opgeschreven door de verkoper en daardoor weer terug gestuurd moest worden, maar ik ben vooral blij dat mijn pakketje niet zoek is :)
met vriendelijke groet,
Helen

Compliment van Thoohtje op 08 augustus 2020 over DHL

Enkele dagen later heb ik het kunnen regelen met Aktiesport. Ik krijg als het goed is vandaag mijn pakketje met een nieuw paar witte schoenen binnen (dezelfde als hiervoor). Deze hebben zei mij gratis kunnen opsturen. Als het goed is, is er dit keer wel iemand thuis. Afwachten dus. Als deze dit keer wel goed binnen komen, dan is er een oplossing gekomen.

Compliment van Marian 1952 op 05 augustus 2020 over DHL

Gaat nu hopelijk goed na toch weleen vervelende situatie
Mijn man zit in een rolstoel dus als ze bellen is hij er niet 123 dan moet hij eerst
In z’n stoel en dan zijn ze weg dus het zou prettig zijn als ze even iets langer wachten we wonen op Park Zomerlust 77
Bij voorbaat dank

Compliment van Ano12 op 28 juli 2020 over DHL

Snel opgelost, dankjewel!

Compliment van Chrysalis op 26 juli 2020 over DHL

Heel correct afgehandeld, Harald, dankjewel!

Compliment van Kuntsel_Smurf op 18 juli 2020 over DHL

Mijn oprechte excuses. Omdat DHL mij niet vertelde dat PostNL zou bezorgen, ging ik ervan uit dat een DHL medewerker mijn pakket had gestolen.
Dank voor uw bemiddeling. De postbode die mijn pakket had gestolen heeft het vanochtend bij het postkantoor in zijn wijk (voor mij aan de andere kant van de stad) afgegeven, en ik heb het direct opgehaald.

Compliment van dick1950 op 14 juli 2020 over DHL

dank u wel zeer goed gedaan

Compliment van dvanrijn op 14 juli 2020 over DHL

Bedankt alsnog, ik ben blij dat het gelukt is...

Compliment van AntonD2 op 10 juli 2020 over DHL

Goedemiddag Jip

Bedankt voor het feit dat u even de moeite heeft genomen om te zien wat er er gebeurd was. Dat is heel wat anders dan een klacht in behandeling nemen maar gewoon een onduidelijkheid wegnemen.
Een bedrijf dat kwaliteit wil leveren, grijpt natuurlijk iedere 'probleem' aan om daaruit lering te trekken om zijn proces of dienstverlening te verbeteren. En of dat 'probleem' nou gemeld wordt door de formele opdrachtgever of door iemand anders, maakt dan helemaal niets uit. Daarom begreep ik gisteren niets van de reactie van de klantenservice. Nogmaals mijn dank.

Uw raad om bij het afhaalpunt langs te gaan om te zien of het pakket daar aanwezig is, had ik gisteren reeds uitgevoerd. Helaas lag daar geen pakket voor mij.

MAAR: ik verwachtte twee pakketen uit Engeland en die zijn vanmorgen doorPostNl geleverd. Verder verwacht ik op dit moment eigenlijk niets meer. Ik heb geen bestellingen uitstaan. Dus, tja, verrassing, Welk pakket zou ernaar mij onderweg zijn , rara.
Laat ik aannemen dat het pakket, wanneer dat ergens boven water komt, geretourneerd zal worden naar de opdrachtgever. En dat die dan een seintje geeft naar degene die het pakket heeft besteld. En wie weet ben ik dat dan.

vriendelijke groeten
AntonD2

Compliment van Anoukbos1 op 14 juli 2020 over DHL

Mijn pakketje is er na 3 weken nog niet? Wil het zo snel mogelijk hebben!

Compliment van Dinneke op 08 juli 2020 over DHL

Hallo , volgens verzender is het pakket toegekomen in Nederland . wil dit zeggen dat het dan geblokkeerd is door de douane ? zou dit kunnen , krijg ik hier een bericht van ?

Compliment van GKalloe op 01 juli 2020 over DHL

Pakketje ontvangen! Klacht is heel snel opgelost. Hartstikke bedankt!

Compliment van fienboerman op 01 juli 2020 over DHL

Bedankt voor de snelle reactie! Vervelend hoe het is gegaan, maar dat is nu niet anders.

Compliment van [email protected] op 30 juni 2020 over DHL

Prima, wil ik wel hoen wanneer het pakje bij mij opgehaald wordt, bij voorbaat hartelijk dank!

Compliment van Elsa089 op 29 juni 2020 over DHL

Dank voor de snelle reactie. Hopelijk komt het niet meer voor.

Compliment van In tranen. op 27 juni 2020 over DHL

Is oké ze kunnen er verder ook niets aan doen dan de persoon erop aan spreken.

Compliment van Delairo op 24 juni 2020 over DHL

Ik heb niks ontvangen waar ik de pakket op kan halen. Anders had ik het allang opgehaald. Maar bedankt. Nu weet ik dat het terug gestuurd is.

Compliment van TIS123456 op 24 juni 2020 over DHL

In ieder geval dank voor dit bericht. Wel had ik het op prijs gesteld deze info te krijgen zonder klacht.nl in te hoeven schakelen. Neemt niet weg dat het pakket veel te laat bezorgd is en dat is op dit adres helaas geen uitzondering met pakketten via DHL.

Compliment van helle045 op 23 juni 2020 over DHL

Goedemiddag,
Ik was niet zeker of de klacht ook via deze weg bij DHL terecht zou komen, vandaar dat ik er vandaag ook rechtstreeks contact over heb gehad. Dank dat het wordt opgepakt.
Groet, J. Hellemons