Klacht: DHL werkt alleen aan een oplossing als je haar opdrachtgever ook vermeld in je klacht.

op 15 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste lezer,

Zoals je weet word ik sinds bijna een week voorgelogen door DHL. Net als alle andere klacht meldingen over DHL op klacht.nl werd er niets met mijn klacht gedaan. TOTDAT ik de opdrachtgever van DHL ook heb vermeld. In mijn geval is dit WWW.DROGISTERIJ.NET. Ik heb mijn slechte en veel te late bezorging vermeld in een recensie op Google over WWW.DROGISTERIJ.NET.
Jammer dat ze met DHL werken want voor de rest doen ze alles goed. DHL heeft op deze manier ook WWW.DROGISTERIJ.NET benadeeld. Nu DHL merkt dat de opdrachtgevers op deze manier voor betrouwbare partijen zullen kiezen ipv DHL gaan ze opeens wel inhoudelijk klachten behandelen.

Dus beste lezer deel in je klacht ook de opdrachtgever van DHL en geef de opdrachtgever ook een eerlijke slechte review omdat je te laat je spullen binnen krijgt. Deel dit allemaal altijd op Facebook en zeker ook met de opdrachtgever. In mijn geval was dit WWW.DROGISTERIJ.NET.

Beste DHL verwijder al mijn gegevens uit je systeem en bevestig dit schriftelijk aan mij.
Behandel klachten serieus en inhoudelijk op klacht.nl. Lieg niet over oplossingen die je niet aanbied. Ik verwacht de schriftelijk bevestiging binnen nu en 5 dagen.

:) :) succes met mijn oplossing. En schriftelijk bevestigen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 december 2017 om 16:00 geantwoord

Goede middag mevrouw Lucyszyn,

Zojuist heb ik op uw andere klacht met het volgende bericht gereageerd:

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te vernemen dat u zo ontevreden bent over zowel onze bezorging als de afhandeling van uw klachten. wij pakken dit uiteraard zeer serieus op en willen u graag verder helpen. Daarom lijkt het mij goed om hier telefonisch contact met u over op te nemen. Ik wil u dan ook vragen om uw telefoonnummer door te sturen via een Facebook privébericht of ons e-mailadres: webcare_parcel@dhl.com met daarbij het referentienummer van uw klacht: 668231. Zo kunnen wij terugvinden waar het over gaat en hier contact met u over opnemen. Wellicht is het verstandig om tevens aan te geven welk moment u het beste schikt.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 december 2017 om 16:22 geantwoord

Waarom verbaast het me totaal niet dat DHL nu opeens wel wil bellen en aan klachtenafhandeling wil doen? Waarom heeft DHL de afgelopen 5dagen niet inhoudelijk gereageerd op mijn (5 verschillende) klachten en nu opeens wel? Is dit omdat ik WWW.DROGISTERIJ.NL ook op de hoogte heb gebracht over de te late levering en leugens hierover. Is dit omdat ik al deze klachten op Facebook heb gedeeld en heb laten delen? Is dit omdat ik mensen laat weten dat DHL aan privacy schending doet? Is dit omdat ik klagende mensen vertel dat ze openlijk moeten klagen bij en over de opdrachtgever van DHL omdat DHL het verpest voor ze. Wat het ook is, blijkbaar begint het te werken.
Ik hoef mijn nummer niet te via privé berichten of dergelijke te delen. Ik ben daar heel open over. Heb niets te verbergen of geen leugens (net als DHL) waar ik rekening mee moet houden. Jullie kunnen me bellen op 0619957601. Maar ik vermeld het volgende direct. U hoeft mij niet te bellen voor een slap excuus. Ik wil dat er inhoudelijk op mijn klacht word gereageerd en ik wil dat mijn gegevens verwijderd worden uit het DHL systeem. Dit wil ik schriftelijk bevestigd hebben en niet telefonisch. U mag gerust weten dat ik binnen een week vanaf nu een forum op radar zal zetten over deze kwestie als ik niet adequaat geholpen word met deze klacht. Consumenten mogen gerust weten dat ze DHL kunnen ontwijken met hun pakket leveringen door slim te bestellen. En degene die al in de DHL vallen zijn gelopen kunnen makkelijk goede klachten neerzetten waarin de opdrachtgevers van DHL ook benadeeld worden door DHL. In deze tijden waarin we met social media bedrijven zoals DHL van veel omzet af kunnen helpen omdat DHL liegt over leveringen en oplossingen moeten we dat ook doen.
U weet mijn nummer nu. U mag bellen wanneer het u schikt. Waarschijnlijk zal dit over 3 dagen of 3 dagen te laat zijn omdat dit de DHL standaarden zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Natalia Lucyszyn