Klacht: DHL weigert bij ons te bezorgen in de straat

Wesley211293 op 15 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nog geen enkele keer is DHL bij ons in de straat geweest, ze stoppen puur voor de GPS en bezorgen het daarna bij een ophaal punt met de melding er was niemand thuis… wachtend op het pakket en ook op de camera beelden geen bezorger aangetroffen. Meerdere meldingen van gemaakt maar tevergeefs. Helaas bij bestellingen niet altijd de keus wie er bezorgd anders hadden we nooit meer voor DHL gekozen. Met andere bezorgdiensten nooit geen problemen enkel DHL

Ook dat prachtige mooie gele briefje wat ze vermelden op de site is natuurlijk nooit aangetroffen aangezien ze de auto niet uitkomen

Dat ze het normaal komen afleveren zoals het hoort...

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Een chauffeur hoort inderdaad eerst aan te bellen om een pakket aan te bieden, voor het naar een service punt wordt gebracht. Kunt u mij een tweetal zendingsnummers geven van genoemde situatie om te controleren welke chauffeur de pakketten niet aanbiedt op het adres? Dan kunnen wij de service verbeteren. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 15 september 2021 om 12:23 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Kayley
DHL Parcel E-Care