Klacht: DHL weet niet waar pakje is

op 22 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL heeft gisteren bij de verkoper mijn pakje opgepikt, maar status blijft staat op pakje moet naar centrum in ternet doorgestuurd worden.
Als ik contact opneem zeggen ze dat ze niet weten waar het is en ik met de verkoper contact moet opnemen.
Dit is niet de eerste keer. Reeds 3 keer iets via hen dat moet geleverd worden en altijd loopt het mis. Ik krijg mijn pakjes nooit op tijd binnen.
Het desbetreffende pakje moest zelfs woensdag door DHL opgehaald worden en ze zijn er pas donderdag bij de verkoper omgeweest.
Dit kan toch niet meer.??

Gewenste Oplossing:

Als ik ten laatste morgen (zaterdag) mijn pakje thuis ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 september 2017 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik zie dat uw pakket gisteren is verstuurd, wij zullen deze zending overdragen aan Bpost en ik verwacht dan ook dat uw zending maandag bij u zal worden aangeboden. Voor nu wil ik u graag adviseren om de tracering op bpost.be in de gaten te houden.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door dmeirlaen