Klacht: DHL verzint dat ze langs zijn geweest, al meer dan 4x

We hebben meerdere pakketten besteld bij amazon. Amazon gebruikt DHL om de producten te leveren. DHL heeft nu al 4x gezegd dat ze langs zijn geweest en dat wij er niet waren, dat is niet waar, we waren er alle 4x. En 1x kwamen ze langs en toen hadden ze het niet bij hun. DHL verwijst (uiteraard) Amazon. Onacceptabel

Gewoon leveren. Zal wel tegen Amazon zeggen alles te annuleren wat met dhl komt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 mei 2020 om 11:49 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik kan begrijpen dat de frustratie erg groot is als er wordt aangegeven dat er iemand langs is geweest maar jullie niemand hebben getroffen. Mijn excuses hiervoor. Wanneer wij het 4 keer hebben geprobeerd moeten wij het pakket retour afzender sturen. Om deze reden wordt u dan ook verwezen naar Amazon. Wellicht kunnen zij het opnieuw toesturen.

Eveline
DHL Parcel Webcare

Heeft op 21 mei 2020 om 15:56 geantwoord

we gaven aan dat er niemand is langs geweest, in middels is dat al 5x. verwijzen naar de andere partij lijkt me niet gepast, dhl zegt dat ze 5x zijn langsgekomen en dat was niet zo daar heeft amazon niets mee te maken.

Alle klachten die gemeld zijn door klant die hoopt afspraak wordt nagekomen