Klacht: DHL verzint dat ze langs zijn geweest, al meer dan 4x

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben meerdere pakketten besteld bij amazon. Amazon gebruikt DHL om de producten te leveren. DHL heeft nu al 4x gezegd dat ze langs zijn geweest en dat wij er niet waren, dat is niet waar, we waren er alle 4x. En 1x kwamen ze langs en toen hadden ze het niet bij hun. DHL verwijst (uiteraard) Amazon. Onacceptabel

Gewenste Oplossing:

Gewoon leveren. Zal wel tegen Amazon zeggen alles te annuleren wat met dhl komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 mei 2020 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik kan begrijpen dat de frustratie erg groot is als er wordt aangegeven dat er iemand langs is geweest maar jullie niemand hebben getroffen. Mijn excuses hiervoor. Wanneer wij het 4 keer hebben geprobeerd moeten wij het pakket retour afzender sturen. Om deze reden wordt u dan ook verwezen naar Amazon. Wellicht kunnen zij het opnieuw toesturen.

Met vriendelijke groet,

Eveline
DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 mei 2020 om 15:56 geantwoord

we gaven aan dat er niemand is langs geweest, in middels is dat al 5x. verwijzen naar de andere partij lijkt me niet gepast, dhl zegt dat ze 5x zijn langsgekomen en dat was niet zo daar heeft amazon niets mee te maken.

Alle klachten die gemeld zijn door klant die hoopt afspraak wordt nagekomen