Klacht: DHL vervalst weer eens een handtekening

op 12 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is de zoveelste klacht van mij over DHL in een paar maanden. Ik bestel nogal veel online, dus helaas word ik af en toe ook met DHL geconfronteerd. Dit keer helaas een verzending van BAX-shop. Ik kreeg een mail dat het pakket vandaag op 9 juni bezorgd zou worden. De hele middag was ik thuis. ’s Avonds klik ik nog eens op de link in die mail, en zie dat het pakket bezorgd is! Handtekening zou gezet zijn door mij zelf. Ik heb echter geen bezorger aan de deur gehad, hoewel ik dus thuis was, en ook zeker geen handtekening gezet.
In de hoop dat mijn buren het hebben aangenomen, ben ik dezelfde avond snel naar beneden naar de brievenbus gegaan. Uiteraard lag er weer géén briefje van DHL in de bus. Dit is niet voor het eerst. Gisteren ontving ik overigens een pakketje via de buren, en daar had DHL TWEE briefjes voor achtergelaten. Heel verwarrend.
Vandaag dus geen briefje en geen pakket. Ik word hier zo moe van.

Ophalen waar DHL het pakket heeft achtergelaten (ik weet dat niet, want geen briefje), terug sturen naar BAX-shop en met POSTNL laten verzenden. Ik geef iedereen een kans en fouten kunnen gemaakt worden, maar kom op. Elke bestelling die ik ontvang die via DHL gestuurd wordt, gaat mis. Ik heb géén vertrouwen meer in DHL.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 juni 2017 om 14:03 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Mijn vermoeden is ook dat uw pakket bij een buren terecht is gekomen. Echter durf ik u zo niet te zeggen welke buren. Hiervoor kan de baxshop bij ons een onderzoek indienen. Zij zullen u dan ook op de hoogte houden hoe het met uw pakket staat.
Lea
DHL Parcel Webcare