Klacht: DHL stuurt pakket direct terug

op 13 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pakketje is 11 sept aangeboden door DHL Parcel. Omdat huurders de deur opendeden, noteert chauffeur direct ten onrechte ontvanger verhuisd of onbekend. Pakketnr JVGL05986609H0894101
Navraag bij DHL-klantenservice vanmorgen leert dat de verzender met 1 telefoontje een nieuwe aanbieding aan de deur kan regelen. Men erkent fout.
Verzender belt DHL en krijgt te horen dat pakket al teruggestuurd is.
Zeer ontevreden. Want het heeft haast ivm garage-afspraak donderdag 139.

Gewenste Oplossing:

Pakketje vandaag (12092018) opnieuw afgeleverd, bij buren of een parcelshop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 september 2018 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat uw zending retour is verzonden en vanochtend tevens is afgeleverd bij de verzender. Wanneer een zending wordt aangeboden via ons particuliere netwerk en er vervolgens niet geleverd kan worden hebben wij de afspraak met de verzender dat de zending direct retour wordt verzonden. De verzender zal de zending nu opnieuw naar u moeten verzenden.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 13 september 2018 om 17:12 geantwoord

Klacht wordt niet serieus genomen. Blijf zeer teleurgesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door Beaumarchais