Klacht: DHL stuurt pakje abusievelijk terug naar afzender

op 22 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29.04 was ik niet thuis. Wel kaartje wij hebben je gemist in de bus gevonden. Dat was zondag 1.05. Heb meteen via de bezorgcode gevraagd pakje (deutsche post) te bezorgen bij tabakspeciaalzaak S. Kol aan de steentilstraat in Groningen, bij mij om de hoek.
Nooit een mailtje gehad dat ik het daar kon afhalen. Na een paar dagen toch maar eens gaan vragen. Was er niet, ws fout in depot volgens verkoopster.
DHL gebeld. Schaapachtige jongeman aan de lijn, die mij kon melden dat pakje was teruggestuurd naar afzenderr (hamburg). Het was een fout van DHL gaf hij toe. Maar verder kon hij en DHL niks meer voor me betekenen. Dat een keer of drie op een schaapachtige manier herhaald. Ik was natuurlijk boos.
Kost me weer euro 20 om het naar mij terug te laten sturen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als DHL de 20 euro voor het opnieuw sturen restitueerde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Lorelei