Klacht: DHL slechtste pakket bezorger!!

op 20 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere keren problemen gehad met DHL. Bezorgers zeggen dat ze zijn geweest. Maar dat is niet waar. Ze zijn dan gewoon weg niet langs geweest, ook geen briefje. Of je krijgt in een keer ‘onvoorziene omstandigheden ‘. Komen ook niet op afgesproken tijd. INDIEN EEN BEDRIJF GEBRUIKT MAAKT VAN DHL, GA BESTELLEN BIJ CONCURRENT! Dat doe ik nu ook. En stuur het bedrijf een mailtje dat je vanwege hun bezorgdienst ergens anders gaat kopen.

Gewenste Oplossing:

Indien bedrijf gebruik maakt van andere pakketdienst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juni 2017 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik kan helaas op uw adres geen recente zendingen van ons vinden? Hierin kan ik dus helaas niet uw klacht met betrekking tot de bezorging adequaat voor u oppakken. Graag verzoek ik u voor het leveradres en/of een traceernummer zodat ik kan zien welke bezorger er bij u rijdt en deze op zijn/haar gedrag aanspreken.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Baslag