Klacht: DHL raakt pakket kwijt

op 20 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb voor mijn kinderen 2 Nintendo Switches besteld in Haarlem. De verzender heeft het pakket keurig aangemeld bij DHL en DHL is het gewoon kwijtgeraakt!! De Switches kosten bij elkaar 733 euro en dat geld is bij elkaar gespaard door mijn zoons. Ik heb ze geleerd dat wanneer je iets van iemand anders kwijt of stuk maakt je dat dan vergoed en dan krijg je dit….!! DHL verwerpt alle aansprakelijkheid en zegt niets meer dan dat het zoek is. Volgens de T & T geschiedenis, die overigens niet meer is te zien omdat DHL die van de site heeft afgehaald, is het pakket blijven steken bij de koerier die het heeft opgehaald uit het depot. Na die melding komt er geen info meer, duidelijk toch? Ga je schamen DHL….! Dit is toch niet normaal…!!

Als ik 2 nieuwe Switches ontvang of het geld van mijn kids terug!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 april 2017 om 13:42 geantwoord

Beste Marion,

Erg vervelend dat de 2 Nintendo Switches zoek zijn geraakt en dat het ook nog om een pakket gaat waar uw zoons voor gespaard hebben. Mijn excuses hiervoor allereerst. Ik zie dat er een onderzoek heeft gelopen voor dit pakket maar dat het pakket, ondanks alle stappen die ondernomen zijn, niet is teruggevonden. Er is dan ook een claimformulier naar de afzender toegestuurd en de zending kan bij ons geclaimd worden. U kunt uw claim bij de afzender indienen en zij bij ons. Dit omdat u klant bent van deze verzender en de verzender is klant van DHL. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en dat we dit pakket niet terug hebben kunnen vinden.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 21 april 2017 om 16:46 geantwoord

Sanne, heb je mijn reactie gelezen? Jullie hangen nu een bordje \"opgelost\"op mijn klacht maar er is helemaal niets opgelost! Ik wil graag nader uitleg over hetgeen de verzender kan claimen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marionboelens