Klacht: DHL raakt pakket kwijt

op 28 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakket uit Italië is bij DHL-Amsterdam aangekomen. Toch wordt het niet bezorgd omdat ze het niet kunnen vinden. DHL weigert e.e.a. na te zien omdat verzender eerst verzoek moet indienen. Dit gaat waarschijnlijk niet gebeuren om dat verzender bijna geen Engels spreekt en de communicatie hopeloos is. DHL leunt nu rustig achterover. Zucht.

Wanneer het pakket bezorgd wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 augustus 2017 om 20:09 geantwoord

Betse Guinomi,

Dank je wel voor jouw bericht. In dit soort situaties hebben wij altijd instructies nodig van de verzender. Wij mogen hierin zelf geen wijzigingen aanbrengen. De verzender kan de instructies ook in Italie doorgeven. Zij zullen er dan voor zorgen dat deze doorgezet worden naar DHL Nederland. Wanneer wij dit hebben kunnen we het pakket afleveren bij je.

Neem gerust contact met ons op als je nog andere vragen hebt.

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Heeft op 28 augustus 2017 om 20:49 geantwoord

Deze zogenaamde oplossing is geen oplossing. DHLverschuilt zich achter een voor hun gunstige regel. Intussen staat de ontvanger met lege handen en is het maar de vraag of deze op den duur schadeloos gesteld wordt. Zucht.

Alle klachten die gemeld zijn door Guinomi