Klacht: DHL raakt mijn pakket kwijt

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen Maandag heb ik wat besteld bij YourGameZone. Het zou Dinsdag worden bezorgd bij mij. Maar het is inmiddels Donderdag en mijn pakketje is er nogsteeds niet. In de tussentijd heb contact opgenomen met DHL en de afzender. En wat blijkt, DHL is mijn pakket kwijtgeraakt. Hij zou in sorteercentrum in roosendaal aan moeten zijn gekomen vanuit arnhem. Maar hij is daar nooit aangekomen. Het gaat om een pakket die volgens doe afzender wel enorm groot is en 25kg weegt. Dus het is een beetje raar dat je zo’n groot pakket kwijt kan raken.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje eindelijk in ontvangst mag nemen het is namelijk m'n verjaardags cadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat enorm vervelend te vernemen dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen! De sorteerfout is nog steeds niet opgelost, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. U kunt dit het beste ook aangeven bij de verzender, de verzender kan namelijk een onderzoek hiervoor starten en, indien nodig, heeft de verzender ook het claimrecht.

Wij betreuren het zeer dat er een probleem met de zending is ontstaan, mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door GHBS076