Klacht: DHL prutsers

op 14 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ruim 3 weken terug een bestelling geplaatst bij Lidl voor een leuke tafel set. Alles optijd opgestuurd door Lidl, alleen DHL is de zending kwijt! Ze kunnen onze zending niet vinden. Zeer slechte zaak dit, overigens ook niet de eerste keer dat DHL onze pakketjes niet bezorgd of verkeerd afgeeft, dit gebeurt veel te vaak en is onacceptabel.

Onze pakket leveren zoals dat hoort.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Wat vervelend om te horen dat uw zending zoek zou zijn. Graag kijken wij dit verder voor u na en ontvangen wij het zendingsnummer en uw huisnummer.Met vriendelijke groet,Marlijn Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht h35am

4 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie. Hier zijn de gegevens DHL 3SLDL5001471255 huisnummer 3.We zijn echt niet blij en hebben geen vertrouwen in dhl

DHL

Heeft op 14 mei 2020 om 11:55 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik kan mij voorstellen dat u niet blij bent wanneer uw zending kwijtraakt. Dat is ook helemaal niet fijn. Ik zie dat uw zending vertraagd is geraakt maar vandaag weer is gescand. Ik hoop dan ook dat we dit snel oplossen voor u. We hebben er sowieso goede afspraken over met de Lidl dus er zal voor u een oplossing komen.

Jasmin

DHL Parcel Webcare

Heeft op 14 mei 2020 om 12:25 geantwoord

Beste Jasmin,

Bedankt voor uw reactie, wij hebben nog niets van Lidl qua oplossing gekregen behalve dat de bestelling compleet uitverkocht is en dat er geen nalevering plaats kan vinden. Inmiddels hebben we alle bedenkbare acties rondom tuin accessoires bij bekende en onbekende bouwmarkten en tuincentra misgelopen, dit hele set is nergens meer verkrijgbaar.
DHL is verantwoordelijk voor dit probleem en gepaste oplossing dat zie ik nog niet.

Reactie van de melder van de klacht h35am

4 maanden geleden - Klacht is opgelost, dank voor hulp :)

Alle klachten die gemeld zijn door h35am