Klacht: Elke zaterdag hetzelfde

op 01 augustus 2020 over DHL Parcel in de categorie Koeriersbedrijven en post

Door de week is er eigenlijk nooit een bezorger van DHL die weigert een pakket aan de deur te bezorgen(appartementen complex met lift 1e verdieping).

Op zaterdag is het altijd het zelfde men zeurt dat je beneden moet komen, dat ze het pakket onder de brievenbussen leggen ( veel persoon passages een pakket is zo weg en ik ben, mocht ik me moeten aankleden, verzorgen etc niet direct beneden )etc

De smoesjes varieeren van het coronavirus, een auto die niet afgezet mag worden, men bezorgt niet op de 1e verdieping tot en met botte weigeringen.

Zo ook vandaag weer 1 augustus 2020 15.45 uur, bus kenteken V-596-RR en alleen de korte mededeling dat het pakket van Amazon onder de collectieve brievenbussen wordt gezet, de mededeling dat ik niet akkoord ben en het openen van de deur doen er niet toe, ik zie de chauffeur wegrijden en verderop bij beneden buren wel bezorgen.

DHL heeft al meerdere malen medegedeeld dat er gewoon aan de deur bezorgt hoort te worden en dat pakketten onder de brievenbus zetten uit de boze zijn maar men doet er schijnbaar helemaal niets aan.

Het zou leuk zijn wanneer het personeel nogmaals de mededeling kreeg dat men gewoon aan de deur behoort te bezorgen, en dat een pakket weer mee nemen, een niet thuis bericht deponeren, onder de brievenbussen in de hal zetten in zon geval ook niet kan.

meestal verwittig ik de afzender ook maar daar wordt zelden ingegrepen lijkt het, en dat zal een centen kwestie zijn,op deze manier is bezorgen dus ook een stuk goedkoper voor DHL

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DHL Parcel

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DHL Parcel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door onlineorders.www