Mijn Klacht:
Op 19 december 2017 is een retourafspraak gemaakt met de Wehkamp, op deze avond tussen 18-21 zou mijn Wehkamppakket opgehaald worden door DHL Parcel. Echter zijn zij niet langsgeweest.
Op woensdag 20 december 2017 stond het ophalen van drie dozen van de Zara gepland.
Op woensdag 20 december 2017 stond een medewerker van DHL Parcel, zonder bedrijfskleding aan, aan de deur en zei dat hij pakketjes kwam ophalen. Ik vroeg nog: ‘Zara’ en hij zei ‘ja’. Ik vroeg om een bonnetje van de bevestiging en hij zei dat dit nooit gebeurd. Ik vond het een erg vaag verhaal, maar ok.
15 minuten later staat DPD aan de deur om de Zara dozen te halen.. en deze waren dus al weg.
Vanaf dat moment heb ik elke dag contact gehad met Wehkamp, DHL Parcel en Zara om te zorgen dat de pakketten alsnog terecht zouden komen. Dit is echter niet het geval. Ik heb reeds een claim ingediend bij DHL Parcel en hier wordt niet op gereageerd, in voorgaande correspondentie is gebleken dat er door de medewerkers niet goed gelezen wordt en zij hun verantwoordelijkheid uit de weg gaan.
Nog vreemder is het dat het Wehkamp pakketje nog steeds bij mij thuis lag en deze is op 2912 opgehaald door dezelfde bezorgers. Hiervan heb ik wederom geen bewijsje gehad en dit pakket is ook spoorloos..
Ik heb 2 Track Trace codes en daarin zijn allebei de zendingen niet thuis gemeld.. (
In het kort:
Bezorger DHL Parcel heeft verkeerde pakket opgehaald (3 dozen van de ZARA) en deze is nu spoorloos.
Tevens is het pakket dat geadresseerd was aan de Wehkamp een paar dagen later weer spoorloos verdwenen..
Gegevens:
Casenummer 04419003
TT code: JUN408364008210002421065
Gewenste Oplossing:
Wanneer DHL Parcel zijn verantwoordelijkheid neemt en de fouten van de werknemers erkent en aangeeft de door mij reeds ingediende claim van €549,70 terugbetaalt.
Wehkamp heeft inmiddels de hand in eigen boezem gestoken wat betreft hun eigen pakket.
