Klacht: DHL pakketje niet bezorgd en site onbereikbaar om te zorgen dat ie wel bezorgd wordt

op 28 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is al 3 dagen op rij geprobeerd een pakketje bij mij te bezorgen op tijdstippen dat ik niet thuis ben. Er zat een kaartje in de bus waarmee je op dhlparcel.nl/bezorgergemist een andere waar en wanneer zou kunnen aangeven. Echter deze url werkt niet. Heel de site dhlparcel.nl werkt niet. En na 3 keer zegt het laatste kaartje dat het pakket wordt teruggestuurd naar de verzender. Aangezien ik DHLparcel.nl niet kan bereiken, en ik niet weet door wie het pakketje was gestuurd is het dus nu weg pakje.

Als mijn pakketje bezorgd wordt of als ik weet waar ik het in de buurt kan ophalen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 augustus 2017 om 20:34 geantwoord

Beste Joyce,

Bedankt voor jouw bericht. Wat vervelend dat het niet is gelukt om aanpassingen te maken in de aflevertijden en dat het pakket hierdoor retour is gestuurd. Ik kan hier helaas niets meer aan veranderen. Je zou er in het vervolg ook voor kunnen kiezen om ons te benaderen via Facebook of Twitter. Wij kunnen dan met je meekijken en eventueel deze aanpassingen voor je maken. Heb je inmiddels al contact gehad met de verzender hierover? Zij kunnen het pakket namelijk opnieuw toesturen.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Heeft op 28 augustus 2017 om 20:51 geantwoord

Beste Shannon, bedankt voor je reactie, maar mijn klacht is niet opgelost. Aangezien ik al aangaf dat ik de verzender niet weet, kan ik hier ook geen contact mee opnemen. Dit is dus niet echt een oplossing.
Twitter en Facebook heb ik niet, dus dat werkt ook niet.
De beste oplossing is dat jullie site dhlparcel.nl gewoon werkt. En die is nog steeds niet bereikbaar!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce Groot