Klacht: Dhl pakje niet bezorgd

Bikini-25 op 01 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb de hele middag tot avond gewacht. Tot 19:00 zou het pakje bezorgd worden. Steeds de track en trace in de gaten gehouden en ineens staat er niet aanwezig zijn geweest. Ze zijn nooit gekomen. Geen briefje niets. Zat bij de deur. Heeeeeel naar. Was een verjaardag cadeau voor mijn meisje. Slechte service. Dit is ook niet de eerste keer dat dit hier gebeurt. Ben boos

Gewenste Oplossing:

dit is niet goed te maken natuurlijk. Een bos bloemen of iets dergelijks zou het verzachten. En oprechte excuses. Wil dat bezorger erop wordt aangesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 juli 2020 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakket niet heeft ontvangen op het moment dat u het had verwacht. Het lijkt erop dat dit het gevolg was van een fout van de bezorger. Ik zie namelijk een onterechte 'geleverd' scan staan. Vermoedelijk is die fout pas opgemerkt toen de rit voorbij was. We gaan ons best doen om herhaling te voorkomen.

Het pakket gaat naar alle verwachting vandaag opnieuw in levering bij een servicepunt. Mijn advies is om de track trace nog even in de gaten te houden. Mocht u het pakket niet spoedig weer in beweging zien, neem dan contact op met uw verzender, waar u klant bent, zodat die dit zelf verder voor u met DHL op kan pakken.

Met vriendelijke groet,

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Bikini-25