Klacht: DHL niets anders dan problemen!

op 30 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas heb ik altijd problemen met DHL en zo nu ook weer.
Ik heb al 28 keer met ze aan de telefoon gehangen en het maakt niet uit hoevaak je belt of wat je ook vraagt het wordt nooit geleverd zoals je het wilt.

Nu ook weer continue aan de lijn voor bezorg afspraak.
Het zou worden geleverd op vrijdag ochtend. Komen ze om 14.00uur smiddags. In mijn optiek is dat niet in de ochtend. Na hele tijd rondbellen (weer verkeerde afdeling DHL ga zo maar door..) excuus was inderdaad niet de bedoeling. Kon ik het ophalen in Roosendaal.

Wat denk je zelf? Ik betaal voor verzendkosten vanuit Amerika, en er ligt nog een rekening klaar voor 48euro invoerkosten EN NOGMAALS VERZENDKOSTEN… dus die betaal ik al dubbel aan DHL.
En dan nog zelf ophalen? dacht het niet.

Dan voorgesteld af te leveren op mijn werk.
Dat kon alleen als ik het zelf met verzender (iherb amerika) zou regelen. ZUCHT…

Vervolgens geregeld met IHERB want DHl is zo flexibel als een plank…
vandaag 15.00uur nog niemand geweest.
Ik gebeld hoelaat ze zouden komen, zou rond 16.30uur worden bezorgd.

Vervolgens komt de chauffeur aan de deur, ik heb geen optie gekregen te betalen vooraf (douanekosten).
Dus komt hij aan op mijn werk en helaas doet zijn pin apparaat het niet….

Nou ik ben er klaar mee.
Ze sturen het packet maar lekker terug naar amerika, ik ga er niet meer voor thuis blijven en bellen…

jammer dat dhl het voor mij verpest te bestellen bij iherb/
Iherb is een geweldig bedrijf maar door gezeik ieder keer opnieuw met iherb ben ik er nu echt klaar mee. Ik bestel niets meer wat wordt bezorgd met DHL. niks anders dan dike dike ellende keer op keer.
En dat hoor ik niks anders in mijn omgeving…

dike duim naar beneden voor DHL.

Gewenste Oplossing:

Een servicepunt in de buurt (dus geen Roosendaal)!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 september 2016 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat een vervelende situatie! Vervelend genoeg kan ik u niet verder helpen hierbij. Het is namelijk een zending die verstuurd is met DHL Express, u kunt het beste even contact met hun opnemen, zij zijn bereikbaar op 088 0552 000, en zij kunnen u hier verder bij helpen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly1988