Klacht: DHL niet bereikbaar

op 18 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben net een paar seconden te laat voor de bezorger en probeer nu DHL te bereiken via het servicenummer 0900-2222210 om het pakket alsnog vandag te laten bezorger, maar er wordt telkens (8 keer!!!) opgehangen.

ook kan ik de aflevering niet aanpassen op de website

Gewenste Oplossing:

Ik wil heel graag dat de bezorger vandaag nog langs komt met mijn pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Emendes

7 maanden geleden - Nog steeds geen contact met DHL gehad, ik probeer nu via de website de bezorgtijd aan te passen zonder de volgende melding te krijgen: Geen resultaat? Dan is het niet mogelijk om je wijziging via de website of de klantenservice door te geven. Het ziet ernaar uit dat ik morgen dus WEER een levering ga missen omdat ik pas na 18:00 thuis ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Emendes