Klacht: DHL maakt er een potje van.

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte DHL ik ben niet blij met de gang van zaken
De reden hier van is dat ik op 31 augustus 2017 een pakket hebt verstuurd via DHL Parcel van Nederland naar Italië.
In het begin liep het al niet lekker hij bleef bij sorteren al hangen waardoor ik met jullie contact nam.
Dat heeft zeker meer dan een week geduurd voordat er weer beweging in kwam.
Ik was er heel blij mee en dat het pakket in Duitsland aan kwam. En ja weer loopt de pakket vast.
15-09-2017 07:38 terwijl we nu op 2 oktober 2017 zitten. En nog steeds geen nieuwe informatie.
Ik heb diverse keren contact met jullie gehad zelfs klachten formulier ingevuld met alle gegevens.
Plus ik heb contact gehad met de klachten afdeling Daar gaat er ook veel fout De dame in kwestie vertelde mij dat
jullie een achterstand hebben van anderhalve maand vertraging Dat is best bizar te noemen. Blijkbaar gaat er veel
mis bij jullie anders loop er geen grote achterstand. En ik ben hier de dupe van Dit kan echt niet een groot bedrijf als
DHL horen dingen sneller op te lossen. Ik voel me aan het lijntje gehouden door jullie Ik snap ook dat een onderzoek
tijd kost maar zo lang kan echt niet DHL. Ik wil heel graag een oplossing met spoed.

de oplossing zou zijn dat het pakketje boven water komt zo snel mogelijk.
Zodat de ontvanger zijn pakketje krijgt waar hij recht op hebt.

Zo niet dan eis ik een schade van €150,00

De persoon in kwestie heeft een Paypal claim gestart op mij ter waarde van €150,00

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:47 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat de zending nog niet aan is gekomen in Italië en dat u hier meerdere malen contact over heeft gehad. In dat geval wil ik u adviseren een claimformulier in te vullen en op te sturen naar nlparcelclaims@dhl.com voor deze zending. De link voor het claimformulier vindt u hier: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/service/faq/hoe-kan-ik-een-claim-indienen-restitutie-aanvragen
Indien u dit reeds gedaan heeft dan raad ik u aan af te wachten en uw klant uit te leggen dat DHL hier een onderzoek voor is gestart.
Uiteraard hopen we dat uw zending snel weer boven water komt en uw klant het in goede orde ontvangt. Mocht het onderzoek onverhoopt toch op niets uit lopen, dan zal onze afdeling claims dit ook verder met u afhandelen. Mijn excuses voor het ongemak.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 02 oktober 2017 om 16:41 geantwoord

DHL ik heb de claimformulier al lang ingevuld.
Heb zelfs al een case nummer.

Dit duurt erg lang ik wil dat er schot in de zaak komt Jullie hebben hier voor lang genoeg de tijd gehad. de persoon in kwestie is behoorlijk pissig op mij.
De reden omdat het bij jullie mis gaat 2x achter elkaar

Alle klachten die gemeld zijn door gerrit de wit