Klacht: DHL liegt (weer!!)

Rien_E op 12 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Men beweert dat mijn pakket met code LW111175782DE (ES1000504429611DH01010001E0A) op 10 december is getracht af te leveren omstreeks 18:00. Echter… er ligt geen bericht in mijn brievenbus en we waren gewoon thuis, kortom DHL wederom wordt de kluit belazerd

Gewenste Oplossing:

als ik het pakket heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 december 2019 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Vanuit DHL Parcel Nederland vervoeren wij geen pakketten met traceercodes LW..DE. Dit zijn codes die meestal horen bij PostNL (https:t.17track.netennumsLW111175782DE). Uw zending is via DHL vanuit China naar de NL grens gebracht. Na het vrijgeven door de douane worden dergelijke zendingen vaak overgedragen aan PostNL. De TrackTrace van DHL blijft echter in beperkte vorm de informatie weergeven. Om erachter te komen waar je pakket nu is, wat er mis is gegaan en wat je kunt verwachten kun je het beste PostNL zelf even benaderen.

Indien je verdere vragen voor ons hebt vernemen wij dat graag.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Rien_E

Heeft op 12 december 2019 om 14:58 geantwoord

PostNL : We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode LW111175782DE en postcode 5551GD.

Alle klachten die gemeld zijn door Rien_E