Klacht: DHL liegt!!!

op 30 juni 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit thuis en krijg gwn het bericht dat ze met 2 minuten geleden toen ik ook al thuis was voor een dichte deur stonden!!!Wat eem gelul!!!De bezorger had blijkbaar geen zin vandaag.Ik vind dit niet normaal!Ik maak niet voor niets een afspraak om het vanavond te laten bezorgen!Nu moet on morgen het ergens anders ophalen of een nwe afspraak maken. IK BEN HEEL BOOS HIEROVER!!!!

Gewenste Oplossing:

ALS ZE NU HET PAKKET KOMEN BRENGEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juni 2020 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u een onterechte niet-thuisscan heeft gehad. Dat is zeker niet de bedoeling. Goed dat u het bij ons meldt. Klopt het dat het om een Wehkamp zending gaat?
De Wehkamp is de enige afzender waar ik niet de klacht van kan aannemen. Zij hebben namelijk bij ons aangegeven dat ze graag deze klachten voor hun klanten zelf willen afhandelen. Ik zou je dan ook willen adviseren het voorval te melden bij de Wehkamp.

Op die manier ga ik er vanuit dat het niet meer voor zal komen.

Met vriendelijke groet,

Jasmin
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Barbara1975