Klacht: DHL levert wederom niet, maakt pallets zoek

op 29 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een BLUX Box besteld, die eind vorige week zou komen. Wat gebeurt er, ik krijg een e-mail van BLUX dat DHL een volledige pallet met BLUX boxen heeft ZOEK GEMAAKT. Geen box dus.
Dit is het zoveelste falen van DHL binnen een paar weken tijd.

De beste oplossing zou zijn dat er geen pakketten via DHL verstuurd meer worden.
Alternatief is dat ik inmiddels zoveel ellende met dit bedrijf heb gehad, dat een kleine tegemoetkoming wel op zijn plaats zou zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 juni 2017 om 13:55 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het bericht. Je geeft aan dat je een Blux Box hebt besteld en dat deze momenteel kwijt is. Ik heb de zending voor je nagekeken en volgens onze gegevens is er alleen nog een vooraanmelding binnen. Dit houdt in dat wij het pakket nog niet fysiek hebben ontvangen van de verzender.

Ik zou je dan ook willen adviseren om contact op te nemen met hen hierover. Wanneer zij aangeven dat zij het pakket wel hebben overhandigd aan DHL kunnen zij contact opnemen met ons. Wij zullen dan gezamenlijk een onderzoek starten naar dit pakket.

Het is voor ons dan ook helaas niet mogelijk om een kleine tegemoetkoming te geven. Neem gerust contact met ons op als je nog andere vragen hebt.

Groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel