Klacht: DHL levert niet

op 30 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dit is nu al de 5de keer, als het er niet meerdere zijn. DHL zegt dat hij het geprobeerd heeft te leveren. Echter niet geleverd. DHL zegt ja erg vervelend. Naja morgen krijgt u het alsnog…

Geen briefje, helemaal niets. Alsof hij er nooit is geweest?

Ik heb de producten nodig die zijn gestuurd. Anders had ik ze niet gekocht. DHL zorgt nu elke keer dat ik thuis zit te wachten op spullen die niet komen.

Gewenste Oplossing:

Als de medewerker ontslagen wordt. En ik een vergoeding krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juli 2016 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat enorm vervelend dat u zo lang op uw zending heeft moeten wachten doordat er niet thuis meldingen zijn gemaakt, terwijl u thuis was. Mijn excuses hiervoor. Ik zal hier melding van maken bij het depot zodat dit besproken zal worden. Volgens mijn gegevens heeft u uw pakket inmiddels ontvangen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 augustus 2016 om 12:14 geantwoord

Ik heb ondertussen een foto gemaakt van de bezorger en het kenteken. Hij heeft me verteld in zeer gebrekkig nederlands, dat mijn huis altijd problemen heeft, en dat hij niet levert. Ik ben het spuugzat. Dit zou al tijden geleden moeten opgelost zijn.

Ik denk dat het maar eens tijd wordt voor een aanklacht.

Alle klachten die gemeld zijn door colin spruijt