Klacht: DHL levert mijn pakketten nooit optijd en meestal zelfs helemaal niet af!

op 27 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ze leveren niet volgens afspraak af.
Loggen onjuiste berichten, zoals ”ontvanger niet thuis” terwijl ik wel thuis was.
Sturen ten onrechte zendingen terug, omdat ik niet thuis zou zijn.
Ze laten ook geen bericht achter in de brievenbus.
Dit gebeurt ook in het geval ik toestemming heb verleend om het pakje bij de buren af te geven.

Als het ALTIJD volgens afspraak wordt bezorgd.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 september 2017 om 14:00 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens kon het pakket wat nu naar u toe onderweg is, inderdaad een aantal keer niet afgeleverd worden, waarbij \"niet thuis\" is gemeld. U geeft aan dat dit echter onjuist is. Ik ga dit hier voor u doorzetten naar het depot, zodat zij op kunnen pakken met de betreffende chauffeur. Mijn excuses voor het ongemak hier in. Na deze melding hoop ik dat dit niet meer voorkomt.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 28 september 2017 om 22:28 geantwoord

Inmiddels heb ik op dinsdagmiddag en vandaag op donderdag 28 sep middag contact gehad met de zeer vriendelijk klantenservice van DHL. Mijn klacht was doorgegeven aan het depot en de zending zou vandaag worden afgeleverd. Waarschijnlijk staat de bezorger bij de verkeerde deur, want vandaag wederom niet afgeleverd. Evenmin is er een 'niet thuis aangetroffen' briefje in mijn brievenbus gelegd. En pas om 21.00 uur melden dat het de volgende dag wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door JerrelA