Klacht: DHL komt lever afspraak niet na.

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Deze week (maandag 19 juli 2017) is DHL aan de deur geweest voor een zending uit het buitenland. Ik was niet thuis en heb vervolgens een bezorg afspraak gepland op vrijdag (23 juli 2017). Dit is zowel toen telefonisch dan wel met een SMS bericht bevestigd. Op vrijdag de hele dag thuis gebleven en vrij genomen van werk. (Pakket heeft hoge prio). Toen ik in de middag 2 bezorg bussen van DHL in de straat zag staan ben ik bij de voordeur blijven wachten. Tot mijn verbazing reden allebei de bussen weg, voor mijn neus langs. Direct contact opgenomen met de klantenservice waarom dit was en deze vertelde mij dat de bezorging in de ochtend geladen was in de bus, en vervolgens weer uit de bus is gehaald en de bezorging op maandag is gezet. Dit zonder reden of zonder contact met mij. Ook de track and trace gaf deze actie niet weer, waardoor ik het niet eerder kon zien deze vrijdag.

Pakket zo spoedig mogelijk afgeleverd hebben en excuses/compromis voor vrij genomen dag.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 15:39 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer combinatie vind ik geen zending terug in onze systemen van DHL Parcel. Wellicht is uw zending verstuurd via DHL Express. Voor meer informatie wil ik u daarom adviseren contact op te nemen met DHL Express via 088-0552 000.

Miranda
DHL Parcel Webcare