Klacht: Dhl komt afspraken niet na

op 08 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 juni heb ik 2 bestellingen geplaatst bij een bedrijf 3 juni kreeg ik de verzendbevestiging en dat het binnen 24 uur geleverd zou worden (heb daar ook 7,95 per bestelling voor betaald ) 4 juni niks binnen gekregen er stond bij de track en trace bezorging verhinderd neem contact op met de afzender nou dat bedrijf dus gebeld en die zei weer dat ik dhl moest bellen ik dhl gebeld kreeg ik een niet zo aardige vrouw aan de lijn en die zei eh ja je pakket is verkeerd gesorteerd en niet naar het depot gekomen waar het had moeten aankomen. Vandaag 6 juni zou het pakket tussen 8.00 en 18.00 geleverd worden nou geen een bezorger gezien hele dag gewacht voor jan met de korte achternaam dhl weer gebeld en die kunnen er niks over zeggen en weten ook niks wat een achterlijke mensen werken daar maargoed pakket twee is ook 3 juni verzonden met 24 uurs levering nu is het 6 juni ook nog steeds niet ontvangen staat er bij de track en trace pakket is nog niet tracerbaar echt waar slaat dit op …

Gewenste Oplossing:

Zou heel graag ZSM mijn 2 pakketen willen ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2017 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door .....................