Klacht: DHL kan mijn adres niet vinden

op 21 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

voor de zoveelste keer ergens iets besteld waarbij de verzending plaats vind via DHL. iedere keer hetzelfde liedje, we blijven thuis omdat het pakket in een tijdsbestek van 4 uur geleverd wordt, vervolgens de melding dat de chauffeur langs geweest is maar niemand thuis,tot 3 keer toe achter elkaar terwijl de chauffeur nooit geweest is. of de melding: adres bestaat niet. zending wordt retour gestuurd. als je de klantenservice belt kunnen ze ook al niks, weten het niet, pakket gaat reeds retour etc etc. Ieder andere pakketbezorger kan ons huis vinden, PostNL, DPD, maakt niet uit wie, behalve DHL….

dat ook DHL netjes het pakketje aflevert zoals ieder ander en dat men de moeite neemt om de klacht hierover serieus te nemen!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 21 maart 2020 om 12:36 geantwoord

Goedemiddag,

U geeft aan dat pakketten verzonden met DHL vaak niet aankomen op uw adres. Dat onze chauffeurs uw adres blijkbaar niet kunnen vinden, ondanks dat uw adres gewoon juist is en andere vervoerders hier wel leveren.

Goed dat u dit bij ons aangeeft, ik zie inderdaad dat u hier al telefonisch contact over heeft gehad. Mijn collega heeft ook al contact gehad met de leidinggevende van de chauffeurs in uw regio om dit issue op de kaart te zetten.

Ik ga er dan ook vanuit dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door jwhorstman