Klacht: DHL is pakket kwijt

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb pakket besteld en betaald. DHL is met pakket aan de deur geweest toen ik niet thuis was. Daarna is het in depot bij DHL zoekgeraakt. Ik heb contact opgenomen met DHL maar zij nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor hun te leveren pakketten. Moet maar contact opnemen met degene waar ik het pakket heb gekocht.
Heb 2x gebeld met DHL en krijg daar ook geen bevestiging van.

Als DHL heb binnen 3 dagen alsnog bezorgd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 14:47 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er een probleem onstaat met uw zending waardoor op dit moment niet duidelijk is wanneer uw zending geleverd kan worden. Uiteraard willen wij dit graag nader onderzoeken. Daarom het advies om dit bij de afzender van het pakket te melden. De afzender kan als opdrachtgever van DHL ons verzoeken een onderzoek te starten.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 11 juli 2017 om 22:05 geantwoord

Ik heb dit inmiddels meerdere malen gemeld bij de afzender van het pakket. Het probleem is dat DHL het gewoon terug heeft gestuurd naar de afzender, terwijl zij het nog keer aan mij moest aanbieden. Gewoon geen zin om nog keer aan de deur te komen dus weg met het pakket.
De keer daarvoor had mijn echtgenoot precies hetzelfde. Toen de chauffeur van DHL voor de 2de keer aan de deur kwam, kreeg hij ook een grote mond. Het was niet de bedoeling om meerdere keren langs te komen.
Ik wacht nu al meer dan 6 weken op mijn pakket. Heel gemakkelijk van DHL om de andere kant uit te kijken. Waar het nu is, is onbekend. Ik heb er wel ongeveer 200 euro voor betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Jansen