Klacht: dhl is een schande

op 01 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL BREDA : 3 keer in 3 weken neem ik vakantie dag van men werk omdat men pakketje zogenaamd tussen 9-15 zou aankomen en het dringende pakketjes waren, tot 3 keer toe krijg ik de melding dat ik niet thuis was en dat het pakketje terug naar het depot is ( 3 verschillende pakketjes op verschillende dagen ) wetende dat de bel perfect werkt want postnl staat hier altijd stipt voor pakketjes. dan bel je de klantendienst en zegge ze dat je absoluut niets kan doen behalve voor de 3de keer klacht indienen zodat de chauffeur op de vingers word getikt … wtf ben ik daar mee ?, doorverbonde worde naar een manager is ook absoluut onmogelijk .. meerdere keren geprobeert. en als je om schadevergoeding vraagt voor je 3 vakantie dagen lachen ze je gewoon uit. een absolute SCHANDE van een bedrijf!!!!!

UPDATE : ze zouden nu het pakje vandaag tusse 18-21 bezorgen … weer zit ik te wachten, heb vandaag pakje van ups gekrege dus men bel werkt !!!! en weeral zegt die mongool dat ik ni thuis was die bezorger is mentaal gehandicapt ik zweer het die luie hond zit gewoon aan de kant van de weg jointjes te roke ipv pakjes te levere en dan opschrijve dat je ni thuis was terwijl ik elke keer thuis ben.
DHL is een regelrechte schande en ze zoude dit godverdomt gangsterbedrijf moetten berechten.

ps dit is mijn recentie die ik overal gepost heb op elke website.

tevreden? als jullie stoppen met bob marleys pakjes te late wegbrenge

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 september 2018 om 12:40 geantwoord

Beste heer Wuyts,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat het bijzonder vervelend is als er meerdere malen de melding niet thuis wordt gegeven, terwijl u gewoon aanwezig bent. Hiervoor bied ik u dan ook mijn excuses aan. Graag wijs ik u er wel op dat uw vergelijkingen met verstandelijk gehandicapten wat ons betreft alle fatsoensnormen overschrijden. Dit is niet de manier waarop wij willen communiceren.

Uw pakket wordt vanmiddag alsnog bezorgd. Onze bezorger is onderweg.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 01 september 2018 om 16:28 geantwoord

nou leuke grap grapjassen, maar vandaag NET HETZELFDE GODVERDOMME IK WORD GEK, en ja deze chauffeur is verstandelijk gehandicapt en niet een beetje ook, waar haal je het lef van 4 FUCKING KEER te zegge dat ik ni thuis ben terwijl ik 4 keer thuis ben terwijl ik notabene speciaal gebeld heb van morge dat het belangrijk is. ik eis dat deze chauffeur op staande voet ontslagen word of ik geef mijn laatste cent uit om deze wens in vervulling te laten gaan laat staan als ik deze MONGOOL zelf tegekom. VERTEL ME DAN WAT IK MOET DOEN ????????? ik heb dit nog NOOIT bij geen enkel bedrijf meegemaakt zelf fucking postzimbabwe doet het beter zijn jullie niet beschaamt ?????

Alle klachten die gemeld zijn door Dimitry Wuyts