Klacht: DHL helpt ons niet verder

op 19 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Verzender meldt een pakket aan. Ontvanger ontvangt track & trace nummer. Vervolgens geeft verzender aan dat pakket is opgehaald, DHL zegt niets ontvangen te hebben. Wij, ontvanger, komen door niet ontvangen hier van in grote problemen. Verzender geeft aan neem contact op met DHL, DHL geeft aan neem contact op met verzender. Het klassieke kastje naar de muur. DHL is niet klantvriendelijk, helpt ons niet verder, geeft aan niet met de verzender te kunnen bellen of mailen.

wanneer bij zending JVGL05571872731702574701 contact wordt opgenomen met verzender en pakket wordt bezorgd,

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 september 2017 om 14:04 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u het gevoel heeft dat u niet geholpen wordt. Uiteraard heb ik de status van uw zending bekeken en volgens onze gegevens hebben wij alleen een vooraanmelding ontvangen. Dit betekent dat het pakket nog niet fysiek aan DHL is overgedragen. U geeft aan dat de afzender aan u heeft aangegeven dat het pakket wel degelijk aan DHL is overhandigt. Uiteraard willen wij dit graag nader onderzoeken. Echter om dit verder te kunnen onderzoeken hebben wij specifieke informatie nodig over het pakket die alleen de afzender kan verstrekken. Daarom wil ik u adviseren de afzender nogmaals te verzoeken contact met ons op te nemen. Zodat wij dit nader kunnen onderzoeken.

Excuses dat ik u niet op een andere manier van dienst kan zijn.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 19 september 2017 om 14:39 geantwoord

Aan onze simpele vraag contact op te nemen met de verzender wordt geen gehoor gegeven. Jammer!

Alle klachten die gemeld zijn door Na-az