Klacht: dhl gooit 2 paketten voor de deur op ons adres terwijl het niet voor ons is, zonder overleg

[email protected] op 11 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL gooit 2 paketten voor de deur op ons adres terwijl het niet voor ons is, dit zonder contact en zonder overleg.
Chauffeur belde aan toen ik open deed zat hij al in zijn auto en reed hard weg. Het kwam zeer onbeschoft op me over, zeker omdat de pakketten niet voor mij waren, kortom een zeer slechte reclame voor DHL.
Adres Mariastraat 10 3161AN Rhoon datum van bezorgen 9 september 2021 rond 22.00 uur.

de chauffeur dient aangesproken te worden op zijn slordige en zeer onbeleefde en gemakzuchtige gedrag.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Een aantal pakketten onbeheerd achterlaten is zeker niet de bedoeling en vanwege een ander adressering ook niet wenselijk te ontvangen voor de deur. Graag ontvangen we de zendingsnummers ( te vinden onder de barcode op het pakketlabel) om de bewuste chauffeur op te sporen en aan te spreken. Excuses alvast voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - De door u gevraagde nummers zijn: 3STAL0003575582 en 3STAL0003576646 Met vriendelijke groet, Riny van Lettow

DHL

Heeft op 11 september 2021 om 14:25 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie en de aanvullende gegevens.

Ik heb gelijk een klacht voor u doorgezet naar de CityHub. Dit wordt dus besproken met de bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, laat dit dan vooral weer even aan ons weten. Ik zie dat de pakketjes voor uw buren zijn op nummer 18. Kunt u aan hen laten weten dat ze de pakketjes bij u kunnen ophalen als de pakketjes nog niet zijn opgehaald? Mijn excuses voor al het ongemak.

Sam
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]