Klacht: dhl gemist

op 14 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al meerdere malen gehad dat er een briefje in de bus lag met een niet thuis code. De code werkt niet. of je kan nooit het bezorg moment wijzigen of een afhaalpunt kiezen. Ja ik doe het na 17.00 uur. 10 x geprobeerd (meerdere malen van andere pakketten) op verschillende computers, telefoons etc.

3x klantenservice gebeld, die kunnen niets doen maar je betaald wel 1 euro per gesprek!!

Gewenste Oplossing:

Een duidelijke oplossing, nu wordt mijn pakketje retour gestuurd, wat belachelijk is. Ik betaal toch voor de verzendkosten?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door tessje01