Klacht: Dhl geeft aan pakket bezorgd maar dit is niet zo

op 02 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

volgens de DHL track en trace zou pakket vanmiddag geleverd zijn.
Maar dit is niet bij ons en ook niet bij de buren!
Zou afkomstig zijn van meerdere bedrijven.
Graag zsm oplossing!

Gewenste Oplossing:

Als het zsm geleverd wordt of kosten vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 augustus 2017 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat u niet uw pakket heeft ontvangen. Hiervoor onze excuses. Wat er precies is gebeurt zal onderzocht moeten worden. Dit kan gaat alleen via een officiele melding vanuit de verzender. Ik adviseer u daar aan te geven dat u uw pakket niet heeft mogen ontvangen en dan zullen zij bij ons de navraag uitzetten.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 02 augustus 2017 om 13:55 geantwoord

Via uw site geeft u aan dat wij het pakketje hebben ontvangen, wat niet zo is!!!!
Het lijkt mij dus dat wij er ook in betrokken worden.
We worden dus in beginsel naar mijn mening al te weinig gehoord en wordt er niet gelijk naar een oplossing gezocht, dit is vrij omslachtig allemaal, erg leuk als je morgen op vakantie wil gaan en het pakketje wat je nodig hebt is niet binnen!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door dekrabjes