Klacht: DHL geeft aan dat het pakket is bezorgd maar dit is niet zo

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij DHL verdwijnen regelmatig pakketjes uit het buitenland die zonder track and tracé code zijn verzonden. Maar zaterdag spanden ze echt de kroon. Op de website staat aangegeven dat ze een pakket met track and tracé code hebben bezorgd met zelfs een exacte tijd. Echter is dit niet het geval. Ik vermoed dat er regelmatig pakketjes ‘van de vrachtwagen vallen’.

Als het alsnog bezorgd wordt en als er een keer kritisch wordt gekeken naar de betrouwbaarheid van de bezorgers.

Op dit moment vraag ik meestal al pro actief aan het bedrijf dat verstuurt of ze, eventueel zelfs tegen bijbetaling, mij het pakket via een andere verzender willen versturen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:27 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Echter hebben we van de verzender uw straatnaam met huisnummer 15 doorgekregen. Hierdoor vermoed ik dat uw pakket zich daar bevind ipv op uw adres. Indien u dit zeker wilt weten kunt u via de verzender een onderzoek laten opstarten.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 04 augustus 2017 om 14:11 geantwoord

Het pakket bevindt zich niet op nummer 15, dit is een school die op de slooplijst staat en waar niemand woont... Ik heb ook navraag gedaan bij nummer 15 van 3 andere straten en zelfs bij nummer 151 maar ook daar is het pakket niet te vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Bluetje