Klacht: DHL For You (storing)

op 31 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De zoveelste keer dat ik iets wil verzenden met DHL for you,en dat het systeem aangeeft een ogenblik geduld aub…..dit lees ik vanaf vanmorgen 8.30
Toch maar weer naar Post nl.

Gewenste Oplossing:

Nog niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 4 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 4 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Manon namens het webcare team van DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.

Met vriendelijke groet,

Carola
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door EllenBeumer