Klacht: DHL Express stuurt btw facturen terwijl ik niks heb besteld

op 07 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik ben zakelijke klant bij dhl maar sinds 3 maanden ben ik gestopt met me bedrijf en heb niks meer besteld via dhl maar toch blijven er facturen in me DHL ebilling account komen. er is duidelijk aan het track en trace te zien dat het niet bij mij word geleverd ik heb het elke keer aangegeven dat het niet van mij was en dan halen ze het er na een paar weken mailen weer uit maar toch blijft het doorgaan. elke keer weer nieuwe facturen ik bel en krijg een debiel aan de telefoon die niks kan en niks weet. er word geen case aangemaakt niks!! Ik wil me account opzeggen en geen facturen meer krijgen maar dit kan niet volgens DHL WAT EEN waardeloos BEDRIJF !!!

ME account opzeggen en alle facturen kwijtschelden en dan onderzoek op me oude betalingen of daar ook niet facturen bij zaten die niet van mij waren. en dit geld terug storten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL