Klacht: DHL Express stuurt btw facturen terwijl ik niks heb besteld

op 07 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben zakelijke klant bij dhl maar sinds 3 maanden ben ik gestopt met me bedrijf en heb niks meer besteld via dhl maar toch blijven er facturen in me DHL ebilling account komen. er is duidelijk aan het track en trace te zien dat het niet bij mij word geleverd ik heb het elke keer aangegeven dat het niet van mij was en dan halen ze het er na een paar weken mailen weer uit maar toch blijft het doorgaan. elke keer weer nieuwe facturen ik bel en krijg een debiel aan de telefoon die niks kan en niks weet. er word geen case aangemaakt niks!! Ik wil me account opzeggen en geen facturen meer krijgen maar dit kan niet volgens DHL WAT EEN waardeloos BEDRIJF !!!

Gewenste Oplossing:

ME account opzeggen en alle facturen kwijtschelden en dan onderzoek op me oude betalingen of daar ook niet facturen bij zaten die niet van mij waren. en dit geld terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door guido234