Klacht: DHL Express is niet echt Express.

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket ligt nu al vier (edit: 6) dagen niks te doen in het sorteercentrum in Milaan. Gebeld met DHL klantenservice: \”wij zien dat er is gekozen door de verkoper voor transport over de weg, uw pakket heeft net de aansluiting naar Nederland gemist. Als de volgende vrachtwagen vol is dan zal uw pakket Italië verlaten.\” Op de vraag of er enig zicht op was reageerde de dame negatief.

Mag ik dan op mijn beurt vragen wat er dan \”Express\” is aan deze dienst. De post is net zo snel op deze manier en stukken goedkoper.

Gewenste Oplossing:

Mijn pakket subiet naar Nederland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Professor doctor konijnekeutel

7 maanden geleden - Ach, na zes dagen heeft mijn pakket nu per bakbrommer Italië verlaten, kijken hoe lang het nog duurt....

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 16:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Professor doctor konijnekeutel