Klacht: DHL een groot drama

op 11 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL; een GROTE ELLENDE. Ik wacht sinds maart op mijn pakket en tot 4!!! keer hebben ze dit terug gestuurd naar Hong Kong. Bellen en mailen heeft geen zin, het is gewoon EEN GROTE RAMP. Ik heb hier uren (echt waar) aan besteed en tot op heden word ik van het kastje naar de muur gestuurd en als ik dan uiteindelijk word geholpen, word er gezegd, dat ze de betreffende bezorger er op zullen aanspreken; Mijn pakket is inmiddels niet meer leverbaar dus ik ben hier echt woedend over. Ik heb nu weer gemaild en gemaild, maar niemand treft hier blaam (jaja)

Met vriendelijke groet,

Jane Spilt

Gewenste Oplossing:

Ik eis hierbij een schadevergoeding voor de uren die ik heb besteed aan het contacteren van uw bedrijf; de fustratie en stress die dit met zich mee heeft gebracht; voor het wachten op mijn pakket (wat uiteindelijk nooit aankwam); en het niet meer leverbaar zijn van de inhoud van het betreffende pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw bericht vanochtend beantwoord via Facbebook met de volgende reactie:

Hoi Jane, ik zie dat je aangeeft dat je pakketten zijn verstuurd met DHL Express maar je hebt nu contact met DHL Parcel. Uiteraard kan ik wel nakijken of je zendingen zijn verstuurd met ons of met DHL Express maar zou je mij daarvoor de traceercodes in een privébericht willen sturen?

Zou u deze gegevens willen sturen via Facebook zodat dit verder uitgezocht kan worden.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jane Spilt