Klacht: DHL daagt niet op

op 27 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefonisch contact gehad met DHL over mijn pakket. Deze zou vandaag ( 26-09-2017 ) tussen 11:00 en 15:00 bezorgd worden. Hiervoor ben ik de hele dag thuis geweest en is uiteindelijk geen bezorger langsgekomen. De DHL heeft de status veranderd in ’’ontvanger niet thuis’’ terwijl dit niet het geval is geweest ( ook niks in de brievenbus gedaan ). De medewerker van de DHL kon mij vertellen dat de bezorger het pakket op dit moment naar het depot aan het brengen is, en er geen oplossing voor vandaag meer is.

Dit heel erg vervelend aangezien ik het pakket vandaag nodig heb. Nu ben ik genoodzaakt ‘S avonds nog naar de winkel te rijden. Dit is de tweede keer dat ik wat van de DHL ontvang en tevens de 2e keer dat er gedonder is. Ik zal voortaan ook vooraf vragen met welke pakketdienst de winkelier zaken doet alvorens ik wat bestel.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als DHL het pakket vandaag nog bezorgd, anders nooit meer DHL voor mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goede avond! Bedankt voor uw bericht. Begrijpelijk dat u ontevreden bent als een tweede keer gebeurd bij de bezorging van uw pakket. Volgens ons systeem is de bezorger inderdaad aan het einde van de middag bij u geweest. Het komt een enkele keer voor dat er van de route afgeweken moet worden, waardoor een dergelijke vertraging ontstaat. Erg vervelend voor u ntuurlijk, waarvoor mijn excuses. Woensdag tussen 18:00 en 21:00 uur zal de bezorger bij u langs komen. Komt dit gelegen? Met vriendelijke groet, Janneke DHL klantenservice webcare

Reactie van de melder van de klacht Jay2

1 maand geleden - Beste Janneke, tussen 1800 en 2100 vanavond zou kunnen. Echter staat er op track en trace tussen 1100 en 1500.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 september 2017 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. U heeft inderdaad gelijk, het aflevermoment voor vandaag was tussen 11.00 - 15.00. Mijn excuses voor de verkeerde informatie. Morgen (donderdag) avond zal het tijdvak wel tussen 18.00 - 21.00 zijn. Indien u dit aan wenst te passen, raad ik u aan contact te leggen met de klantenservice dan kunnen we het bezorgmoment wijzigen of het naar een afhaallocatie laten sturen voor u.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Jay2