Klacht: DHL claimt “bezorgd”, maar is niet bezorgd.

op 15 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is al de tweede keer dat dit gebeurt. Bij DHL Track & Trace staat dat het bezorgd is bij mijn adres, maar ik heb niks ontvangen. Ook geen brief in de brievenbus. Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt in 1 maand. Dit is echt vervelend. Nu moet ik er weer helemaal achteraan gaan bij de verzender en moet ik weer super lang wachten op mijn pakketje.
Dit is mijn verzendnummer: 3SBPB0000122155

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakketje normaal wordt bezorgd. En het niet gebeurd dat er "bezorgd" staat bij Track & Trace terwijl het niet bezorgd is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 december 2017 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat er in korte tijd een tweede pakket niet door u ontvangen is ondanks de 'bezorgd' melding. Goed dat u hier al een melding van heeft gemaakt bij de verzender van het pakket, zo kunnen wij uitzoeken wat er aan de hand is en zal het pakket alsnog zo snel mogelijk bij u bezorgd worden. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak dat u hiervan heeft.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Carlahuijbers