Klacht: DHL bus beschadigd auto

op 31 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 16.6 heb ik onderstaande mail verstuurd aan DHL. Die week is er over en weer mailcontact geweest waarin meer informatie en bewijzen gevraagd werden. Op alle mails heb ik gereageerd. Echter antwoord DHL vanaf 21.6 niet meer op mijn mails en verzoeken tot contact.

Beste medewerker,

Op 6 juni jl. om rond 19.45 ontving ik op de …. een pakketje, bezorgd door DHL. Nadat de bezorger nog geen minuut weg was, kwam mijn buurman melden dat de chauffeur van het DHL busje tegen mijn auto was aangereden bij het wegrijden en tevens door is gereden. Na contact met de klantenservice te hebben gehad, is mij verteld de gegevens hier naartoe te mailen voor verdere afhandeling.
Foto’s van de schade zijn meegenomen in de bijlage.
Graag ontvang ik op korte termijn bericht met de procedure die genomen zal worden.

Omdat ik niet meer weet hoe in contact te komen hierover, hoop ik dat het via deze weg wel lukt.

Met vriendelijk groet,
Marijana Erenda

Wanneer er contact wordt opgenomen door de tegenpartij en de schade wordt vergoed.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 31 juli 2017 om 15:12 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een erg vervelende situatie is en u deze graag zo spoedig mogelijk opgelost ziet. Helaas is er maar een mogelijkheid deze afdeling te bereiken en dat is per mail, namelijk via claims.insurances@dhl.com. Ik heb dus ook geen andere optie dan u wederom door te verwijzen naar dat mailadres. Wellicht kunt u een mail sturen met de vraag of zij een update voor u hebben.

Mijn excuses voor het ongemak.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door M.erenda