Klacht: DHL bezorgt niet op mijn adres en alles word constant doorverstuurd naar een ophaalpunt

op 05 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb nu al bij vier pakketjes het probleem dat mijn pakket word doorgestuurd naar een afhaalloket. Bij PostNL nog nooit problemen gehad op mijn nieuwe adres. Telkens weer de melding dat ik niet thuis ben terwijl ik dat gewoon ben. Eventueel bewijs hiervan kan geleverd worden door mijn Ring deurbel want een bezorger heeft hier uberhaupt nooit voor de deur gestaan. Zie graag een oplossing want ik laat pakketjes niet voor niets thuis bezorgen en niet bij een afhaal punt. Mijn track en trace codes:

3SLDL3001955416
3SLDL5001958036
3SQLS824451563

Wanneer er pakketjes aankomen en er een oplossing word geboden voor mijn overige pakketten die ik alsnog zelf op moest halen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag. Wat vervelend dat dit vaker mis is gegaan bij u zeg. Is het zo dat het adres wellicht wat lastig te vinden is, of lastig te bereiken kan zijn? Mocht dat zo zijn, kunnen we de CityHub wellicht wat extra informatie meesturen hierover. Alvast bedankt, Emiel Webcare DHL Parcel

DHL

Heeft op 05 juni 2021 om 09:14 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Christiaan
Webcare DHL Parcel