Klacht: Dhl bezorgt niet

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor het melden van uw klacht. Erg vervelend dat uw twee pakketten niet zijn bezorgd. Ik heb op basis van uw adresgegevens in ons systeem gezocht, echter heb ik geen zendingen kunnen vinden. Kunt u mij de traceernummers van beide zendingen sturen? Dan kan ik de status en de planning voor u nakijken. Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens. Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Helaas hebben wij geen reactie meer van u mogen vernemen op de vraag die mijn collega u stelde. We gaan er dan ook van uit dat uw klacht is opgelost. Indien u toch nog vragen of opmerking heeft, dan raad ik u aan contact met onze klantenservice op te nemen.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door birgje50