Klacht: DHL Bezorger niet komen opdagen

op 08 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bezorgafspraak gemaakt voor do 7 juni, tussen 17:00 -21:00 uur.

Er is geen bezorger geweest, geen bericht, geen kaartje.
Walgelijke service, waardeloos, een dikke 0.

Dit is nu de 3 keer op rij, dat het mij gebeurd dat ik een speciale afspraak, thuis ben, en er helemaal niemand van DHL komt opdagen.

De chauffeur zou flink op z’n lazer moeten krijgen, voor deze FAKE afspraak.

Als ik inlog zie ik: 17:15 onderweg met bezorger, vervolgens: 20:39 Teruggekomen uit de rit van de bezorger.

En nu?

Ik zit met een teleurgesteld jarig kind morgenochtend, geen bericht of excuses dat DHL niet komt opdagen.
Telefonisch ook niet te bereiken… gesloten.
Wat een inslechte service, onprofessioneel.

Het verzoek is zo snel mogelijk contact op te nemen en mijn bestelling te bezorgen op vrijdag 8 juni.

Als eerste mijn bestellingen op vrijdag 8 juni bezorgen.
DHL meer doet dan alleen haar excuses aanbieden.
Met een valide uitleg komt waarom het nu voor de 3e keer mis kan lopen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2018 om 16:05 geantwoord

Beste heer Kuipers,

Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat het cadeau niet op tijd gearriveerd is. Heel vervelend voor de jarige, dat kan ik mij goed voortsellen.

Beide pakketten waren gisteren in dezelfde rit, maar helaas kon deze door overmacht niet gereden worden. Wij gaan het de pakketten vanavond alsnog bij u aanbieden. Wij verwachten tussen 18:00 en 21:00 uur bij u aan de deur te staan.

Wij zijn telefonisch te bereiken:

Ma tm vr: 08.00 tot 19.00 uur
Zaterdag: 09.00 tot 14.00 uur

Betreffende eerdere vertragingen daar kan ik u zo geen antwoord op geven. Ik zou dan aan de hand van de zendingsnummers moeten kijken.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 08 juni 2018 om 21:39 geantwoord

1 bestelling, verpakt in 2 dozen. Elektrische gitaar en een met accessoires. Elektrische gitaar niet bezorgd. Geen bericht of informatie waarom de gitaar niet bezorgd is. Wat een misser wederom. Wat nu?

Reactie van de melder van de klacht M Kuipers

2 jaren geleden - Er staat: klacht opgelost: wat laf, de klacht is niet opgelost. Ik stuur er zomeren weer een op, zodat er een echte poging gedaan kan worden om mijn klacht op te lossen

Reactie van de melder van de klacht M Kuipers

2 jaren geleden - Volgens de track en trace van DHL is mijn bestelling bezorgd om 22:44 op 8 juni. Ik heb nog steeds mijn bestelling niet. Een huilend jongetje dat zijn verjaardagscadeau niet heeft ontvangen en DHL zegt van wel. Wat een intriest bedrijf, walgelijk, ik ga aangifte van diefstal doen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Kuipers